لیگ پانزدهم حواشی کمتری از گذشته داشت

حسن زاده: مسائل شخصی فوتبالیست ها به من ارتباطی ندارد!

رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت:لیگ پانزدهم خشن ترین فصل فوتبالی رقابت های لیگ برتر نبود و امیدوارم خوب کمیته انظباطی در سال های آینده نیز ادامه پیدا کند.

اسماعیل حسن زاده در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال وفوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره درگذشت عنایت الله دهمیانی اظهارکرد: مرحوم دهمیانی استاد من و تمام اعضای کمیته انضباطی بودند ، از درگذشت وی بسیار ناراحتم و امیدوارم خدا به خانواده اش صبر دهد ، دهمیانی الگوی من در کمیته انضباطی بود و امیدوارم درگذشت وی آخرین غم خانواده اش باشد.
 
وی درباره وضعیت انضباطی در لیگ پانزدهم گفت: لیگ پانزدهم با تمام فراز و نشیب هایش سرانجام به خوبی به اتمام رسید و این موضوع بسیار خوشایند است ، این فصل از رقابت های لیگ برتر نسبت به سال های گذشته حواشی کمتری داشت و بازیکنان و مربیان بیشتر از گذشته در رفتار خود محبت را به خرج دادند و این موضوع بسیار خوشحال کننده است.

حسن زاده درباره بی اخلاقی های فوتبالیست ها در خارج از مستطیل سبز در بیان داشت: این موضوع جزو حیطه کاری من نیست و در این باره هیچ اظهار نظری نمی کنم اما مطمئن هستم لیگ پانزدهم خشن ترین فصل فوتبالی رقابت های لیگ برتر نبود و با خوبی و خوشی نیز به اتمام رسید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار