سیستان وبلوچستان

100 نفر از خاش به آیین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) اعزام می شوند

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار خاش گفت: حدود 100 نفر از مردم این شهرستان در آیین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در تهران شرکت می کنند.

100 نفر از خاش به آیین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) اعزام می شوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از زاهدان؛محمد احمدی در نشست هماهنگی اجرای برنامه های گرامیداشت سالگرد ارتحال امام راحل در خاش افزود: این تعداد زائر در قالب 2دستگاه اتوبوس به نمایندگی از مردم منطقه خاش به تهران اعزام می شوند.

وی گفت: دهها عنوان برنامه فرهنگی و ورزشی ویژه ایام سالگرد ارتحال امام راحل و قیام تاریخی 15 خرداد در خاش تدارک دیده شده است.

وی افزود: برگزاری پرشور برنامه های ارتحال امام راحل و قیام 15 خرداد در اولویت بوده و قطعا برنامه های مفید و ارزشمندی با هدف تقویت مباحث فرهنگی در این شهرستان به اجرا در می آیند.

احمدی ادامه داد: افزون بر 50 عنوان برنامه در ایام گرامی داشت حماسه آزادسازی خرمشهر در خاش برگزار شد که از تلاش همه دستگاههای این شهرستان قدردانی می شود.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران خاش نیز از اجرای جشنواره فرهنگی و ورزشی ویژه خانواده شهداء و ایثارگران منطقه در ایام سالگرد ارتحال امام راحل خبر داد.

محمد میربلوچزهی گفت: همایش بزرگ پیاده روی ویژه خانواده های شاهد و ایثارگر با همکاری بخشداری مرکزی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و برخی ادارات خاش در ایام سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) برگزار می شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار