اردبیل؛

معرفی ظرفیت‌های گردشگری اردبیل به تورگردانان برتر کشور

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: فرصت ظرفیت‌های گردشگری اردبیل به تورگردانان برتر کشور معرفی می شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ قادر تقی‌زاده در جلسه ستاد خدمات سفر استان اردبیل اظهار داشت: به‌منظور اینکه بتوانیم از حضور گردشگران و توریست‌های خارجی از مناطق گردشگری و طبیعی استان اردبیل بهره‌مند شویم از تورگردانان برتر کشور که حدود 80 درصد گردشگران خارجی را در کشور هدایت می‌کنند، دعوت کردیم که در روزهای ششم الی هشتم خردادماه در استان اردبیل حضور داشته باشند که ما از این فرصت برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان اردبیل استفاده می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه ستاد خدمات سفر به صورت دائمی بود ولی در ایام نوروز و تعطیلات تابستان فعالیت این ستاد افزایش می‌یابد، گفت: هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل برای میزبانی هرچه بهتر از مسافرانی که در تعطیلات تابستان وارد استان اردبیل می‌شوند انجام شده است و سعی می‌کنیم که خدمات ارائه شده بهتر و مطلوب‌تر از سال‌های گذشته باشد.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تصریح کرد: نظارت و ارتقای کیفیت خدمات‌دهی مطلوب در پمپ بنزین‌ها و جایگاه‌های سی ان جی نیز یکی دیگر از کارهایی است که ستاد خدمات سفر با کمک شرکت پخش فرآورده‌های نفتی دنبال می‌کند که در این راستا نیز دانشگاه علوم پزشکی به منظور آمادگی بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی اقدامات خود را انجام می‌دهد.

تقی زاده بیان کرد: افزایش تعداد پروازها، نظارت بر حمل و نقل جاده‌ای و ساماندهی اتوبوس‌ها و نظارت بر آمادگی مناسب مجتمع‌های پذیرایی بین راهی از جمله دیگر مواردی است که باید مورد توجه واقع شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.