یزد؛

برگزاری سمینار مهارت‌های ورود به بازار کار در دانشگاه یزد

سمینار مهارت‌های ورود به بازار کار با همکاری انجمن علمی مدیریت صنعتی دانشگاه یزد و بنیاد نخبگان تجارت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ فرزاد زارع دبیر انجمن علمی مدیریت صنعتی، با اشاره به کاهش علاقه دانشجویان به مباحث علمی گفت: ما در تلاش هستیم تا با برگزاری برنامه‌هایی جذاب از قبیل سمینار علمی، بازدید برون شهری ودرون شهری، مسابقات علمی و... در راستای جذب بیشتر دانشجویان به مباحث علمی قدم برداریم.
علی کریمی مدیر بنیاد نخبگان تجارت به عنوان سخنران در این سمینار گفت: مهارت به عنوان حلقه مفقوده استفاده از علم و دانش  شناخته می‌شود و شما دانشجویان به عنوان امید و پشتوانه ایران اسلامی برای ورود به بازار کار به یک پرنده تشبیه می‌شوید که احتیاج به دو بال دارید، بال‌های دانش و مهارت.

وی افزود: بال اول دانش است که به بهترین شکل ممکن در بهترین دانشگاه استان، شما می‌آموزید و این بال را تقویت می‌کنید و بال دوم مهارت است.
وی با بیان این سؤال که آیا یک پرنده با یک بال می‌تواند در آسمان پرواز کند؟ تصریح کرد: شما برای ورود به بازار کار احتیاج به دو بال دانش و مهارت دارید که با کسب آن می‌توانید در آسمان کسب و کار اوج بگیرید و ایرانی بسازید آنچنان که برازنده نام ایران و ایرانی است.
گفتنی است؛ زبان بدن، فنون مذاکره و فنون سخنوری و فن بیان از جمله سرفصل‌های سمینار یاد شده بود.


انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار