تاج:فشار سیاسی درتغییرات زیر مجموعه ام را نمی پذیرم/5 تعویض اساسی در فدراسیون انجام می شود

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال نیاز به تغییر و تحولات اساسی دارد، تاکنون با ضرورت 5 تغییر مواجه شده‌ام اما در این باره فشار سیاسی نبوده و من هم نمیپذیرم.

فدراسیون به خانه تکانی نیاز دارد/5 تغییر اساسی اعمال می‌کنیممهدی تاج بعد از جلسه امروز سازمان لیگ در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال وفوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  گفت: جلسه خیلی خوبی بود،در خصوص اساسنامه نقل و انتقالات بحث های خوبی صورت گرفت و زمان نقل و انتقالات که باشگاه ها از چه زمانی می‌توانند باز‌یکن بگیرند، از سوی فدراسیون به سازمان لیگ ابلاغ  و در چند بند قرار شد هفته آینده نظرات باشگاه ها و هیا‌ت ها گرفته شده و به فدراسیون اعلام و آن را تصویب کند.

وی در ادامه افزود: به بازیکنان اجازه فسخ یک طرفه قرارداد را نخواهیم داد،چراکه هم بازیکنان پول‌های خود را از باشگاه ها نگرفته وهم با دلال‌ها طرف حساب می شوند.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص قو‌ل های عمل نشده در مورد کارلوس کی‌روش گفت: قول هایی به کی‌روش داده شده بود که عملی نشده و آن را قبول دارم و قرار بود ورزشگاه آزادی در اختیار تیم ملی  قرار بدهیم که به موقع این موضوع انجام نشد و زمانی به مسئولان ورزشگاه آزادی اعلام شد که از زمین چمن برای ترمیم نمونه برداری کرده بودند و نمی‌توانستیم آن را به تیم ملی بدهیم، چراکه ایران تنها یک  زمین آزادی دارد و در حال حاضر تیم ملی تمرینات خود را در‌ زمین پژوهشگاه نفت پیگیری می کند.

مهدی تاج در خصوص بازیکنان تیم ملی هم افزود: بحث سرباز‌ها را به سر‌لشگر باقری رئیس ستاد فرماندهی کل اعلام کرده‌ایم و سردار کمالی وبار‌ان چشمه تحت امر ایشان هستند و نقطه نظر‌اتمان را گفته ایم و قرار است آنها در این خصوص تصمیم گیری کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص واگذاری ناموفق باشگاه هادرگذشته هم خاطر نشان کرد: بطورکلی با انتقال باشگاه ها مخا‌لفیم و نفت تهران هم از این موضوع جدا نیست چرا که در گذشته چندین بار تجربه تلخی از انتقال تیم ها به شهرهای دیگر داشته‌ایم.

وی در ادامه افزود: وضعیت نفت تهران خوب نبود و حتی می‌توانستیم سال گذشته آن را به تیم نفت آبادان انتقال دهیم که موضوع پیگیری نشد و نفت آبادان با تلاش خودبه لیگ برتر رسید.

رئیس فدراسیون در خصوص تغییرات فدراسیون هم گفت: پنج تغییر اساسی در فدراسیون داریم ولی الان چیزی نمی‌گویم و باید با فکر تغییرات را انجام دهیم . فشاری برای انتخاب دبیرکل و دیگر کمیته‌ها روی من نیست و فشار جدی که رسانه ها می‌گویند وجود ندارد.

انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۵ ۰۶ خرداد ۱۳۹۵
پس معلوم شد قبلا در فدراسیون سیاسی کاری و باندبازی حاکم بوده که اقای کفاشیان به ریش همه میخندیدند ، کسی تو هم بهش نگفت حالا هم به نوعی دیگر به ملت میخندد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۰۵ خرداد ۱۳۹۵
ستارگان استقلال!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۰۵ خرداد ۱۳۹۵
لطفا مربی خارجی واسه استقلال بکارگیری کنید,استقلال عشقه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۰۵ خرداد ۱۳۹۵
دمت گرم کارت بیسته اقای تاج امیدوارم مستقل عمل کنی با تجربیاتی که داری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۰۵ خرداد ۱۳۹۵
چرا ستاره های باشگاه استقلال رو حذف کردید ؟؟؟
آخرین اخبار