گنجی: فاتحه لیگ بسکتبال را بخوانید

امیر محمد گنجی مدیرعامل باشگاه بسکتبال مهرام گفت: باید فاتحه لیگی را که قبل از آغاز شدن قهرمان و نائب قهرمان آن مشخص است را خواند.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، امیر محمد گنجی مدیر عامل باشگاه بسکتبال مهرام در گفت و گو با رادیو ورزش گفت: هدف تیم مهرام در دوری جستن از سوپرلیگ بسکتبال، جدا شدن از بسکتبال نبود. باشگاه مهرام باشگاهی است که طی این سالها ریشه زیادی در بسکتبال دوانده است و نمی توان آن را از بسکتبال جدا کرد. سعی ما بر این بوده است  که به رده های پایه و استعدادیابی بپردازد و خوشبختانه در این رابطه کارنامه قابل قبولی را در دست داریم؛ زیرا در این زمینه در بسکتبال کشور بسیار ضعیف عمل شده است. 
وی ادامه داد تغییراتی که در ساختار مهرام اتفاق افتاد استخدام یک مربی توانمند است. نظارت بر آکادمی هایی که زیر نظر آکادمی مرکزی مهرام فعالیت می کنند، از وظایف اصلی این مربی است که هدفمان از این کار استعدادیابی بوده است؛ ضمن اینکه قصد داریم آموزش بسکتبال را برای جوانان کشور وارد مرحله آموزش مدرن کنیم.
گنجی خاطر نشان کرد: هر ماه کلینیک های آموزشی برای مربیان برگزار می کنیم؛ همچنین سالن زیتون واقع در شهرک غرب را به عنوان خانه بسکتبال مهرام مشخص کرده ایم و همه کانون ها زیر نظر این سالن فعالیت می کنند.
مدیر عامل باشگاه مهرام در پاسخ به این سوال که آیا در سال جاری ما شاهد حضور شما در لیگ برتر هستیم یا خیر اظهار کرد: تصمیمی برای حضور مجدد در سوپر لیگ بسکتبال نداریم و هر زمانی که تصمیم به حضور بگیریم می توانیم بسیار قوی عمل کنیم. اگر در یک لیگ، قبل از اینکه آغاز شود، نائب قهرمان و قهرمان آن را بتوان شناسایی کرد، باید فاتحه آن لیگ را خواند. 



انتهای پیام
برچسب ها: بسکتبال ، گنجی ، مهرام ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار