اصفهان؛

ساماندهی فعالیت معادن نطنز

فعالیت معادن نطنز ساماندهی خواهد شد و تعطیلی هیچ واحدی در برنامه‌های دولت قرار ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: بحث اعتراض مردم نطنز به فعالیت معادن این منطقه در دستور کار ما قرار دارد و اگر مواردی از این دست در سایر مناطق دیده شود برای رفع آن برنامه خاصی در دست داریم.

اسرافیل احمدیه افزود: در هر منطقه‌ای که واحدهای صنعتی و تجاری به ویژه معادن فعال هستند گاهی مزاحمت‌هایی برای اهالی منطقه ایجاد می‌شود این مشکلات باید شناسایی شود تا مزاحمت‌هایی که برای مردم منطقه ایجاد می‌شود کاهش پیدا کند، بحث اعتراض مردم نطنز به فعالیت معادن این منطقه نیز در دستور کار ما قرار دارد و اگر مواردی از این دست در سایر مناطق دیده شود برای رفع آن برنامه خاصی تبیین می‌کنیم.

وی با بیان اینکه تعطیلی هیچ واحدی در برنامه دولت نیست گفت: مسائل آزاردهنده و مشکل‌ساز بررسی می‌شود، باید پیگیری‌های لازم انجام شود تا مشخص گردد چه مشکلاتی در منطقه مورد نظر ایجاد شده است.

وی درباره آمار تولید طلا از معادن موته عنوان کرد: فعالیت در معادن طلای منطقه موته در حال انجام است و شاهد پیشرفت بوده‌ایم، افزایش ظرفیت اقتصادی واحدهای این منطقه فعالیت‌های خود را با قدرت انجام می‌دهند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.