شروع همکاری دانشگاه پیام نور با فدراسیون ورزش‌های همگانی

رییس دانشگاه پیام نور گفت: تفاهم نامه با هدف گسترش فرهنگ ورزش و سلامت بین این دانشگاه و فدراسیون ورزش‌های همگانی امضا شد.

رستمی ابوسعیدی رییس دانشگاه پیام نور در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به امضای تفاهم نامه این دانشگاه با ورزش های همگانی اظهار داشت: 700 هزار دانشجو در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند و همین موضوع  زمینه ساز فعالیت های ورزشی از بعد همگانی و قهرمانی با هدف بسط و توسعه این ورزش‌ها در دانشگاه پیام نور است.

وی ادامه داد: موفقیت تیم های مختلف دانشگاهی موید فعالیت ما در حوزه ورزش است و با توجه به گستردگی دانشگاه پیام نور در سراسر کشور، این دانشگاه آمادگی دارد که امکانات لازم را برای اجرای برنامه های مشترک در اختیار فدراسیون ورزش همگانی قرار دهد.

رییس دانشگاه پیام نور در خصوص انجام کار تحقیقاتی مشترک در زمینه روانشناسی سلامت گفت: برای تحقق سلامت روح و جسم دانشجویان این دانشگاه، توسعه ورزش همگانی باید به صورت یک کار فرهنگی در دستور کار همه مراکز آموزشی قرار بگیرد.

رستمی ابوسعیدی تاکید کرد: برنامه ریزی و اجرای کار تحقیقاتی مشترک برای ترغیب دانشجویان به ورزش و کاهش تنش‌های فردی و اجتماعی یکی از اقدامات موثر برای راه اندازی انجمن ورزش همگانی در دانشگاه پیام نور است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.