تیم های کنتینالتال به ژاپن اعزام می شوند:

آغازجمع آوری امتیازات باشگاهی دوچرخه سواری

ژاپن مقصد بعدی تیم های کنتیناتال ایران به منظور شرکت در تور و جمع آوری نتایج ارزنده برای سال آینده است.

 به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛تور بین المللی ژاپن و مسابقات تور کومانو یکی از رقابت هایی محسوب می شود که پس از انتخابی المپیک رکابزنان کنتیناتال در آن شرکت خواهند کرد.این تور به مدت 8 روز اجرا می شود اما رکابزنان باشگاهی کشورمان یک ماه در ژاپن اردو خواهند زد.
 
تیم دوچرخه سواری پیشگامان جزو شرکت کنندگان در این تور است که امشب، 4 خرداد به تور اعزام می شود و اردوی کوتاه مدتی در ژاپن خواهیم داشت.
 
 
رکابزن تیم پیشگامان کویر یزد آروین معظمی گودرزی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: مسابقات لیگ بدون هیچ کمبود و مشکلی برگزار شد. تنها مشکلی که در این رقا بتها وجود داشت حضور جوانای بود که به تازگی وارد تیم بزرگسالان شده اند.
 
 وی افزود: این ورزشکاران کاران نباید در مسافت بلندی به رقابت بپردازند زیرا مسیر برای آنها مشکل است.در هیچ جای دنیا هم اینگونه نیست و فدراسیون باید فکری برای این مسئله بکند.ابتدای مسیر رقابت ها 100 رکابزن سر خط استارت بودند اما 20 رکابزن حرفه ای بودند که ادامه دادند و مابقی جا مانده و اوت شدند.
 
معظمی گوردزی در ادامه بیان کرد: نتایج این مسابقات بین المللی امسال نیز مانند گذشته جمع بندی خواهد شد. نتیجه ای که تیم ها کسب می کنند نشان گر سطح تیم باشگاهی شان است.امشب برای حضور در مسابقات تور ژاپن اعزام خواهیم شد . با توجه به اینکه مراحل انتخابی حضور در المپیک زیاد بود احتیاج به ریکاوری داریم.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار