شیراز؛

گیر کردن دست در روزنه سرویس بهداشتی

دست مرد 32 ساله در روزنه سرویس بهداشتی گیر افتاد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دیروز 53 مورد از تماس های 125، منجر به عملیات امدادی اطفایی برای آتش نشانان شیراز شد که از این تعداد 27 مورد آن مربوط به عملیات های امدادی از جمله درگیری اعضای بدن، حبس درآسانسور، حبس در اماکن، مشاهده مار و امداد حیات وحش از جمله گربه و جوجه کلاغ بود.  
از حوادث درگیری اعضای بدن، می توان به گیر کردن دست مرد 32 ساله تا شانه در چشمه سرویس بهداشتی اشاره کرد.
تیم امدادی از ایستگاه هشت پس از حضور در محل حادثه، بوسیله تجهیزات امدادی پس از شکستن سرامیک و قطعه قطعه کردن لوله، دست شخص را آزاد کرد.
همچنین در حادثه دیگری پای احمد 68 ساله در پل فلزی عابر پیاده در بولوار دولت گیر افتاد که امدادرسانی در این حادثه نیز توسط آتش نشانان ایستگاه شش انجام شد، به دام انداختن مار عروس 70 سانتی متری در انباری یک منزل مسکونی در خیابان شهید پوربهمن نیز توسط آتش نشانان همین ایستگاه انجام شد.
مشاهده مارهای سمی در داخل درختچه در داخل یک کوچه در شهرک گلستان و در موتور خودرو در بولوار زند باعث وحشت شهروندان شده بود که به دام انداختن این مارها نیز توسط آتش نشانان ایستگاه هشت و 9 انجام شد.
از دیگر عملیات های امدادی، مربوط به گیر کردن پای یک دانش آموز در نیمکت فلزی در خیابان ساحلی شرقی بود که عملیات رهاسازی پای علیرضا 10 ساله، توسط آتش نشانان ایستگاه 12 بوسیله تجهیزات امدادی با موفقیت به پایان رسید.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: گیر ، دست ، شانه ، روزنه ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار