مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛

قلعه نویی: باید5-6گل می‌زدیم/یووانوویچ:شایسته نباشی،صعود نمی کنی

سرمربی تراکتور سازی پس از پیروزی 3-1 مقابل النصر معتقد است تیمش باید 5-6 گل به ثمر می رساند در حالی که سرمربی تیم فوتبال النصر امارات تیم خود را شایسته صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا دانست.

قلعه نویی: باید 5-6 گل می‌زدیم/یووانوویچ:شایسته نباشی،صعود نمی کنیبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،شب گذشته تراکتورسازی با وجود پیروزی 3-1 مقابل النصر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در مجموع 4-5 مقابل این تیم شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

امیر قلعه‌نویی بعد از حذف تراکتورسازی، در کنفرانس خبری گفت: به النصر امارات بابت این پیروزی تبریک می‌گویم و از هواداران بابت حمایتشان تشکر می‌کنم.

باید 5-6 گل می‌زدیم اما این اتفاق نیفتاد.با وجود عملکرد خوبمان به نتیجه ای که می خواستیم نرسیدیم. این یکی از روزهای بد زندگی من است.  فوتبال خوبی بازی کردیم اما نشد که برنده شویم.

ایوان یووانوویچ سرمربی النصر نیز در کنفرانس خبری پس از بازی  گفت:
از بازیکنانم تشکر ویژه می کنم ، همانطور که قبل از بازی گفتم تراکتور تیم بسیار قدرتمندی است. در فوتبال، اگر شایسته نباشی به دور بعدصعود نمی کنی.

ما در برابر تراکتور تک بازی نداشتیم، ما در دو بازی  با آنها دیدار کردیم. شاید تراکتور در طول این دو بازی بیشتر حمله کرد اما ما تیم موثرتری بودیم.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار