آبادان؛

جلوگیری مسؤولان وزارت نفت از تعطیلی بیمارستان صنایع پتروشیمی ماهشهر

جلوگیری مسؤولان وزارت نفت از تعطیلی و واگذاری بیمارستان صنایع پتروشیمی ماهشهرلازم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛نماینده مردم ماهشهر، هندیجان، بندر امام و امیدیه در مجلس شورای اسلامی گفت: مسؤولان وزارت نفت از تعطیلی و واگذاری بیمارستان صنایع پتروشیمی ماهشهر جلوگیری کنند.

حبیب آقاجری افزود: با توجه به اعتراض ائمه جمعه ماهشهر، هندیجان و شهر چمران و تجمعات مردمی در اعتراض به واگذاری یا تعطیلی بیمارستان صنایع پتروشیمی ماهشهر بعضی از مسؤولان وزارت نفت بر کار خود اسرار دارند.

وی گفت: در نامه‌ای به مقام  عالی وزارت بعضی از موضوعات مشکوک را در اسرار به واگذاری یا تعطیلی تنها بیمارستان صنایع پتروشیمی اعلام و در جلسه چند روز گذشته با حضور فرماندار و امام جمعه ماهشهر و مسؤول بهداشت و درمان وزارت نفت در استان خوزستان در محل فرمانداری مخالفت خود را با هرگونه تغییر در وضعیت بیمارستان اعلام کردم.

نماینده مردم ماهشهر، هندیجان، بندر امام و امیدیه افزود: هدف از تأسیس این  بیمارستان در این منطقه و با این مسافت زیاد از شهرستان بحث پدافند غیرعامل بوده که متأسفانه بعضی از دست‌اندرکاران این موضوع مهم، حساس و ملی و حتی استراتژیک را فراموش کرده‌اند .

آقاجری گفت: انتظار مردم  ولایت‌مدار و مرزنشین شهرستان‌های حوزه انتخابیه من از دولت؛ مسؤولان وزارت نفت و دیگر وزارتخانه‌ها افزودن بر امکانات منطقه است نه تعطیلی یا واگذاری به بخش خصوصی.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.