کرمانشاه؛

برگزاری جلسات نقد جوان در کرمانشاه

مشاور فرهنگی اداره کل ورزش و‌جوانان کرمانشاه گفت:جلسات جستار قلم از روز سه شنبه در سطح شهرستان ها و شهر کرمانشاه به صورت ۲ هفته یکبار و با حضور فرهیختگان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مسعود صادقی گفت: طی روزهای آینده و قبل از ماه رمضان نیز سلسله جلسات نقد جوان به صورت ۲ هفته یکبار در شهر کرمانشاه با حضور تعدادی از منتقدان استان جهت برگزاری نشست نقد در عرصه های ورزشی، سیاسی و ادبی بر گزار خواهد شد تا فرهنگ نقدپذیری در جامعه گسترش یافته و حس مدارا و تبادل در بین ورزشکاران، سیاسیون و ادیبان ارتقا پیدا کند.

صادقی سلسله جلسات نقد جوان را فرصتی برای عرضه دیدگاه های جوانان در عرصه های مختلف دانست و گفت: اولین جلسه نقد جوان با حضور دو چهره برجسته کشوری یعنی آقای پرویز پرستویی و بانو سهیلا گلستانی جهت نقد فیلم ۲ با مشارکت انجمن سینمای جوان و اداره کل ورزش و جوانان استان در روز های آتی برگزار خواهد می شود.

وی با اشاره به نوید برگزاری جشنواره سال کتاب در استان گفت: باید دیوار بین عرصه ورزش جوانان و فرهیختگان کنار زده شود و بستر مناسبی برای برگزاریرجلسات نقد و بررسی فراهم کنیم.


انتهای پیام/پ


برچسب ها: کرمانشاه ، نقد ، جوان ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.