بهروزی راد:

امیدوارم جزو سه نفر برتر،روی سکوی المپیک باشم

ملی پوش پارالمپیک قایقرانی گفت: رنکینگ جهانی ام را تغییر دادم و امیدوارم جزو سه پاروزن حاضر بر سکوهای المپیک باشم.

 شهلا بهروزی راد در گفتگو با خبرنگارگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،اظهار کرد: مجدد رنکینگ جهانی ام را تغییر دادم و فدراسیون و مربی ام از نتایجم رضایت داشتند.در رقابت های 200 متر با نفرات اول و دوم و سوم فاصله بسیار کمی داشتم.
وی افزود:در مسابقات میلان با پاروزن نخست قبلا سه ثانیه فاصله زمانی داشتم که این فاصله را به یک و نیم ثانیه رساندم.همچنین فاصله ام با رکابزن سوم سی سه ثانیه بود که خیلی رضایت بخش بود.
 
بهروزی راد در خصوص تیم آقایان  بیان کرد:شرایط برای مردا مشکل تر بود. زیرا کشورهای دیگر هم تلاش خود را کرده بودند اما با این وجود اسلام جاهدی در رقابت ها 16 شد و چند پله ترقی داشت در صورتیکه در گذشته مقام یازدهمی را کسب کرده بود.
 
وی در ادامه تاکید کرد:تمرینات را در ورزشگاه آزادی از 12 خردادشروع خواهیم کرد.اگر قایق مخصوص معلولان را برای ما نتوانند وارد کشور کنند به احتمال قوی در پرتغال اردو برون مرزی خواهیم زد.
 
ملی پوش پارالمپیک قایقرانی در ادامه بیان کرد:تمرینات را با انگیزه بیشتری شروع خواهم کرد .امیدوارم در المپیک جزو سه نفر اول حاضر در سکوها باشم.از مربی ام قدردانی می کنم که موجب پیشرفتم شد. 


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار