جهانبخش:نمی‌توانم درباره لباس تیم ملی نظر بدهم

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: صحبت کردن در مورد اسپانسر پیراهن تیم ملی مربوط به من نیست و این موارد به کادر فنی و فدراسیون مرتبط است.

جهانبخش:درباره لباس تیم ملی نمی‌توانم نظر بدهمبه گزارش خبرنگار  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، علیرضا جهانبخش قبل از شروع تمرین تیم ملی در مورد برگزاری اردوی جاری گفت: خدا را شکر اردوی خوبی را شروع کردیم. شرایط مناسب است. امروز اردو کامل شد و سایر نفرات هم به ما اضافه شدند. امیدوارم تمرینات خوبی را برگزار کنیم. این اولین اردوی ما بعد از قرعه‌کشی رقابت‌های مقدماتی جام جهانی است و امیدوارم شروع باقدرتی داشته باشیم.

وی در مورد کیفیت اردو خاطرنشان کرد: امروز دومین جلسه تمرینی را برگزار می‌کنیم و خیلی نمی‌توان در مورد وضعیت اردو اظهار نظر کرد. باید در ادامه وضعیت کار را بررسی کنیم.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در مورد اسپانسر پیراهن تیم ملی اظهار داشت: این مسئله به من ارتباط ندارد. این تصمیم فدراسیون و کادر فنی است. تازه یک جلسه تمرین برگزار کردیم و باید منتظر روزهای آینده باشیم تا کیفیت لباس‌ها را ببینیم.

جهانبخش در رابطه با شرایط آلکمار خاطرنشان کرد: شرایطم دراین تیم بهتر شده است. در اوایل فصل وضعیت ما خوب نبود اما رفته رفته نتایج مناسبی گرفتیم و خدا را شکر به سهمیه لیگ اروپا رسیدیم. با مهره‌های جدیدی که جذب کردیم شرایط مان بهتر شده و آنها می‌توانند به ما کمک کنند.

وی در مورد اینکه آیا پیشنهادی به او شده است، عنوان کرد: صحبت‌هایی با باشگاه انجام شده بود که آنها با این مسئله موافق نیستند. ۴ سال دیگر با آلکمار قرارداد دارم و تمام تلاشم را در این تیم انجام می‌دهم.


انتهای پیام
برچسب ها: فوتبال ، جهانبخش ، آلکمار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار