شهریان:نگاه تخصصی به ورزش در اولویت وزارت ورزش است

نایب رییس بانوان وزارت ورزش گفت: نگاه تخصصی به ورزش در سال 95مهم ترین هدف وزارتخانه است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،رباب شهریان در حاشیه برگزاری مجمع سالیانه شطرنج در جمع خبرنگاران بیان کرد:شطرنج سال پرفرازو نشیبی را در سال 95سپری کرد چه

مهمترین آن برگزاری انتخابات فدراسیون مسابقات گرند پرس بانوان بوده است.

وی افزود:در ارتباط مباحث مالی فدراسیون باید اعلام کنم که اختصاص بودجه وزارت ورزش براساس رشته ورزشی در نظر گرفته می شود با جه به اینکه امسال باید برای المپیک هم آماده شویم.

وی گفت: در سال 95برنامه‌ها ی متعددی برای ورزش در نظر گرفته شد امیدوارم باتوجه به برنامه هایم پیش رو شاهد تحولی در ورزش باشیم.

شهریان گفت : برای حل بحران مالی باید کمیته های ی راتشکیل دهیم که به هیات استان ها کمک کند که این در سایه تعامل با رسانه ها امکان پذیر است.

وی ادامه داد : تخصصی شدن ورزش از برنامه های وزرات ورزش در سال جدید است که شطرنج نیز از آن بی بهره. ن خواهد ماند.

نایب رییس بانوان وزارت ورزش تصریح کرد:در تفاهم نامه ای که امضا می شود 10درصد از اعتبارات فدراسیون به هیات ها اختصاص می یابد اعتراض هیات استان ها در خصوص تخصیص اعتبارات قالب بررسی است.

وی درباره مشکلات مالی فدراسیون هاتصریح کرد: امسال اعتبارات تمامی فدراسیون پرداخت شد وزارت ورزش تلاشش را می کند تا مشکلات فدراسیون های المپیکی رآ به حداقل برساند.

شهریان درباره وضعیت مالی فدراسیون تیراندازی گفت :تیراندازی آز رشته هایی است که تکیده به شانس کسب مدال دل المپیک را دارد وبا توجه به اینکه انتظارات از تیراندازان بیشتر شد تلاش می کنیم تمامی اردوهای برون مرزی تیم ملی را برگزار کنیم.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار