اراک؛

نقش موثر زنان جامعه در تحقق اقتصاد مقاومتی

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: زنان با پرهیز از اسراف وتبذیر در زندگی نقش موثری در تحقق اقتصاد مقاومتی ایفا می کنند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، آیت الله دری در جلسه درس اخلاق بانوان دستگاه های اجرایی افزود: زنان باید با برنامه ریزی در سبک زندگی و نحو مصرف از اسراف بپرهیزند و هزینه های غیر ضروری را در زندگی حذف کنند و برای پیشرفت اقتصاد مقاومتی گام بردارند.

امام جمعه اراک همچنین فتح خرمشهر را حماسه برجسته و ماندگار در تاریخ کشور دانست و گفت: این اتفاق عظیم صبر، استقامت و قدرت ایرانیان را به جهانیان اثبات کرد.

آیت الله دری نجف آبادی گفت: آزادسازی خرمشهر با تکیه بر علم و ایمان نیروهای داخلی ، نقطه عطف تاریخ معاصر ایران به شمار می آید به طوریکه امام راحل در این خصوص فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد.

وی ادامه داد: سوم خرداد، بهترین فرصت برای تجدید میثاق با آرمان های امام راحل، شهدای گرانسنگ و منویات مقام معظم رهبری است و آحاد مردم باید برای برگزاری هر چه باشکوهتر این روز تاریخی تلاش کنند.

امام جمعه اراک اضافه کرد: جوانان و نوجوانان باید اراده پولادین رزمندگان اسلام را الگوی خود در همه صحنه های زندگی قرار دهند، چرا که آن ها با دست خالی اما با تکیه بر سلاح تقوا توانستند غیرممکن را ممکن و متجاوزان را از خاک پاک وطن بیرون کنند.

وی افزود: دشمن با هدف تسخیر کامل خوزستان، الحاق آن به عراق و تسلط همه جانبه بر اروند کنار برای گسترش تجارت های دریایی و در نهایت سقوط انقلاب اسلامی با ایران وارد جنگ شد اما با توجه به امکانات و تسلیحات پیشرفته، حتی نتوانست یک وجب از خاک ایران را تصرف کند و این مهم نتیجه ایمان قوی رزمندگان اسلام بود.

نماینده ولی فقه در استان مرکزی بیان کرد: با توجه به هجمه های فرهنگی دشمنان و تلاش های مذبوحانه آنان برای به انحراف کشاندن جامعه، نیمه شعبان بهترین زمان برای تقویت باورهای دینی و ارزشی مردم است.

وی گفت: تبیین صحیح مفهوم انتظار، ویژگی جامعه منتظر و حکومت جهانی مهدوی(عج) در کنار مراقبت، اجرای مناسب و به دور از هر گونه انحراف و باور نادرست از مهمترین وظایف و رسالت مردم و مسئولان نهادهای فرهنگی در جامعه است.

انتهای پیام / ف

برچسب ها: اراک ، دری ، مقاومتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.