عزت و سربلندی نظام در جهان مديون شهدا و حماسه دفاع مقدس است

ارشد نظامي تربت جام گفت : فتح خرمشهر بدست تواناي رزمندگان رقم خورد و ضربه سرنوشت سازي بر پيکر متجاوزين وارد گرديد و حيثيت و قدرت و اقتدار رزمندگان را در جهان افزايش داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سرتيپ سيد محمد سليماني در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان تربت جام افزود : امروز اقتدار، عزت، و سربلندي نظام در جهان مديون خون شهدا و حماسه رزمندگان در دفاع مقدس است.

وي گفت : رزمندگان اسلام در عمليات فتح خرمشهر بيش از پنج هزار و 400 کيلومتر خاک وطن را از دست نيروهاي عراقي آزاد کردند و بيش از 19 هزار عراقي متجاوز را اسير کردند.

ارشد نظامي تربت جام افزود : عمليات پيروز مندانه بيت المقدس براي اولين بار و در کوتاه ترين زمان به اجرا گذاشته شد و خرمشهر قهرمان به دست تواناي رزمندگان اسلام فتح شد و مشت محکمي بر دهان استکبار جهاني و ايادي زده شد.

معاون فرماندار تربت جام در ادامه مراسم با تبريک سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر و تجليل از رزمندگان اسلام و فاتحان دفاع مقدس گفت: فتح خرمشهر نقطه عطفي در تاريخ مبارزات نظام اسلامي عليه استکبار جهاني بود که در دفاع مقدس به مردم اجرا گذاشته شد.

احمد شافعي افزود : امروز امنيت، اقتدار، قدرت نظام اسلامي در منطقه مرهون تلاش همه نيروهاي مسلح است که در مسير اسلام واقعي حرکت مي کنند.

در پايان مراسم به جمعي از خانواده شهدا، جانبازان و فاتحان خرمشهر قهرمان از سوي تيپ 38 زرهي هدايايي توديع شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.