اهواز؛

اعزام جوانان شادگانی به مرقد امام (ره)

فرمانده مقاومت بسیج ناحیه شادگان از اعزام کاروان زائران جوانان شادگانی به مناسبت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) به مرقد مطهر ایشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسین خنافره اظهار کرد: تجدید میثاق با آرمان‌ها و اندیشه‌های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، آشنایی نسل جوان از مهم‌ترین اهداف اعزام کاروان به مرقد امام(ره) است.

وی بر لزوم مشارکت تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان شادگان در حد توان خود نسبت به برگزاری هرچه بهتر و با شکوه برنامه‌های سالروز عروج معمار کبیر انقلاب در این شهرستان تاکید کرد.

خنافره گفت: در این حضور ضمن تجدید پیمان با امام(ره) با مقام معظم رهبری از سخنرانی مهم ایشان بهره‌مند شده و علاوه بر شرکت و نمایش اقتدار، پیوند ناگسستنی مردم ولایت‌دار با راه و تفکر امام را به جهان نشان خواهیم داد.

فرمانده مقاومت بسیج ناحیه شادگان بیان داشت: نخستین و اصلی‌ترین مبانی و نظرات رهبر معظم انقلاب اسلامی مساله اسلام ناب محمدی یعنی اسلام ظلم ستیزی، اسلام عدالت‌خواه، اسلام مجاهد، اسلام طرف‌دار محرومان و رنج دیدگان و مستضعفان است که در مقابل این اسلام، اسلام آمریکایی که اسلام تشریفاتی، اسلام بی‌تفاوت در مقابل دست‌اندازی به حقوق مظلومان و اسلام کمک به زورگویان و اقویا است.

این مقام مسئول در پایان از اقشار مختلف مردم و مسئولان شهرستان خواست که در راستای بزرگداشت یاد و نام امام راحل و شهدای 15 خرداد با حضور باشکوه در اجرای هر چه بهتر برنامه‌ها در سطح شهرستان شادگان همکاری کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.