طنز؛

در تابستان چگونه می توانیم خنک شویم؟!

آیا از گرمای هوا رنج می‌برید؟ آیا از اندازه خنکی خانه خود راضی نیستید؟ دوای درد شما پیش ماست!

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ معاون توانیر گفته‌اند که برنامه‌های جدید تامین برق تابستانی در دستور کار قرار گرفته است تا امسال خاموشی نداشته باشیم. همانطور که می‌دانید (اگر هم نمی‌دانید تابلو نکنید، چون خیلی ضایع است اگر ندانید!) علت اصلی مصرف زیاد برق در تابستان، گرما است. پس پیشنهاداتی برای خنک شدن شما داریم تا خیر سرمان ما هم در راه همدلی و همزبانی با مسئولین قدمی برداشته باشیم:
 
آب: علاوه بر نوشیدن آب، ریختن آب در قسمت‌های مشخصی از بدن می‌تواند به خنک شدن شما کمک کند. پس «آب رو بریزید اونجایی که گرمشه!». می‌شود کمپینی با همین نام هم راه‌اندازی کنید و هنگام آب ریختن، فیلم بگیرید و در شبکه‌های مجازی منتشر کنید و حسابی لایک بگیرید. البته مراقب باشید کار به جایی نرسد که بیایند جمع‌تان کنند!
 
اخبار: خواندن و شنیدن بعضی از خبرها آدم را خنک می‌کند. مثل این خبر که «جمهوری مالدیو از قطع روابط دیپلماتیک با ایران خبر داد.» طبق تحقیقات به عمل نیامده ما، جمعیت بچه‌محل‌های فوتبالیست ما که تازه هفده‌تا هفده‌تا هم گل نمی‌خورند، از کل جمعیت مالدیو بیشتر است. عقده‌ای‌های بدبخت!
 
یخچال‌های بزرگ: از این یخچال بزرگ دودره‌ها بخرید. چون هم داشتنش کلاس دارد و باعث درآمدن چشم خواهرشوهر، جاری، همسایه بغلی، خانواده آقای رجبی و تمام دوستانی که از راه دور و نزدیک تشریف آورده‌اند می‌شود، هم بیشتر وقت‌ها که درونش چیزی نیست، می‌توانید خودتان داخل آن شوید و از سرمای مطبوع آن استفاده کنید.
 
کنترل کولر: این پیشنهاد مصرف برق را بالاتر هم می‌برد اما بهترین راه خنک شدن در تابستان است. کنترل کولر را از دست پدر خانواده خارج کرده و در اختیار خود بگیرید. البته این راه امکان دارد با کمی درد و خونریزی موضعی همراه باشد که بعد از چند روز خودش خوب می‌شود. فقط امکان دارد جایش بماند!
 
مسئولین هم برای صرفه‌جویی برق می‌توانند روی پدرهای خانواده سرمایه‌گذاری کنند. ببخشید که پیشنهاد آخر به ضرر شما شد. هر چه باشد منافع ملی مهم‌تر از منافع شخصی من و شماست. البته منافع بعضی از دوستان خیلی مهم‌تر از منافع ملی است؛ فکر نکنید حواس‌مان نیست!
 
منبع: مهر
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار