کتابت72 لقب از مهدی موعود (عج)، در نمایشگاه "مشق نام او"

همزمان با نیمه‌ی شعبان، کتابت 72 لقب از القاب حضرت ولیعصر(عج) متجلی در کلام معصومین، توسط علیرضا بهدانی کاتب و خادم قرآنی در نمایشگاهی موسوم به "مشق نام او" در نگارخانه رضوان انجام گرفت.

کتابت72 لقب از مهدی موعود (عج)، در نمایشگاه به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی، همزمان با میلاد امام مهدی(عج) نگارخانه رضوان وابسته به موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی، میزبان هنرمندان و هنردوستانی شد که به تماشای کتابت القاب این حضرت توسط علیرضا بهدانی یکی از برترین کاتبین قرآنی آمده بودند.
بهدانی که کاتب کوچکترین و بزرگترین قرآن مطلای جهان است و در زمینه تذهیب، نقاشی و نقاشی خط نیز مهارت دارد ،دو ساعت بدون وقفه، 72 لقب از القاب امام زمان را به نیت 72 تن، در قابی به ابعاد 12 در 2 متر و با زمینه‌ی طلا، به نگارش درآورده و با پرنده و گل و بوته‌های مینیاتوری تزیین کرد. این القاب، همگی در کلام معصومین ثبت شده است.
این نمایشگاه خلاقانه در راستای خارج کردن نمایشگاه‌های هنری از حالت انفعال و نمایش صرف تابلوهای از پیش تولید شده روی دیوار و با هدف برقراری ارتباط نزدیک و خاص‌ با مخاطبین تشکیل و با استقبال خوبی مواجه گردید.
علاقه‌مندان به بازدید از نمایشگاه "مشق نام او"، می‌توانند تا تاریخ 6 خرداد هر صبح از ساعت 9 تا 12 و هر عصر از ساعت 17 تا 20 به نگارخانه رضوان واقع در کوهسنگی 17 مراجعه داشته باشند.
انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.