توزیع کارت آزمون ارشد دانشگاه آزاد از امروز

رییس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 95 از ساعت ١١ صبح امروز دوشنبه ٣ خرداد ٩٥ قابل دریافت است.

بهروز دانشیان رییس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت کلیه داوطلبانی که متقاضی شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته این دانشگاه هستند، می توانند از ساعت 11 صبح امروز دوشنبه 3 خرداد ماه با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش به نشانی azmoon.org نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون خود اقدام کنند.

وی افزود: آزمون مذکور با رقابت 478 هزار و 349 داوطلب برگزار می شود که اکثریت آن را داوطلبان زن تشکیل می دهند.

دانشيان با تاکید بر این که تنها ملاک پذیرش در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته این دانشگاه، نمره کسب شده توسط داوطلب است، اظهار داشت: آزمون مذکور در 135 مجموعه امتحانی و در 6 نوبت صبح و عصر طی روزهای پنج شنبه، جمعه و شنبه 6 الی 8 خرداد ماه، در 69 حوزه امتحانی و در 31 استان کشور برگزار می شود.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش با تاکید بر اینکه اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد از طریق شماره داوطلبی صورت می گیرد، اظهار داشت: داوطلبان بايد در حفظ و نگهداری شماره داوطلبی خود دقت لازم را داشته باشند.

وي يادآور شد:نتایج این آزمون در نیمه دوم شهریور ماه سال جاری اعلام می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.