اصفهان؛

صدور حکم اعدام برای یکی از اشرار و اراذل و اوباش

رئیس کل دادگستری اصفهان از صدور حکم اعدام برای یکی از اشرار و اراذل و اوباش اصفهان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،احمد خسروی وفا  گفت: پیرو اجرای طرح برخورد قاطع و مقتدرانه دستگاه قضایی استان با اخلال کنندگان در نظم و امنیت عمومی در اولین اقدام یکی از اراذل و اوباش اصفهان به اعدام محکوم شد.
وی تاکیدکرد: حفظ و ارتقای امنیت عمومی از مهمترین وظایف دستگاه قضایی بوده و هر گونه اخلال در نظم و تهدید امنیت مردم با واکنش و برخورد قاطع و سریع قانونی دادگستری استان روبرو خواهد بود.
رئیس کل دادگستری اصفهان افزود: پرونده ای که متهم آن دارای سوابق متعدد کیفری از جمله ایجاد رعب و وحشت و قدرت نمایی با قداره بود و اقدام به ایجاد ناامنی در محیط روبروی پارک و شکستن شیشه مغازه ها و خودروهای افرادی که به همراه خانواده در داخل پارک بوده و در حضور آنها اقدام به هجوم و تخریب کرده بود، با اقدام سریع و قاطع قانونی دادگستری استان منتهی به صدور حکم اعدام شد.
رئیس دستگاه قضایی استان در پایان به افرادی که فکر بر هم زدن امنیت یا تجاوز و تعرض به جان، مال و نوامیس مردم را در سر می پرورانند هشدار داد: دستگاه قضایی استان اشد مجازات های قانونی با مجرمین اینگونه جرایم را صادر و اجرا خواهدکرد. 



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.