اصفهان؛

نظام اسلامی باید با انسجام و وحدت روی اصول و ارزش ها تکیه کند

امام جمعه موقت تهران گفت: شرایط فعلی جهان اسلام به گونه ای است که آمریکا به عنوان بزرگ ترین ظالم و مستکبر از یک سو و صهیونیست ها و آل سعود از سوی دیگر برای آن برنامه ریزی می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آیت الله محمد امامی کاشانی دیشب در جشن میلاد بقیه الله الاعظم حضرت مهدی موعود(عج) در مصلای کاشان با بیان این مطلب افزود: شرایط فعلی جهان اسلام به گونه ای است که آمریکا به عنوان بزرگ ترین ظالم و مستکبر از یک سو و صهیونیست ها و آل سعود از سوی دیگر برای آن برنامه ریزی می کنند.
وی همچنین به لزوم بهره گیری از انسجام بر پایه اصول و ارزش ها اشاره کرد و گفت: امروز باید به عنایات امام عصر (عج) وصل باشیم و‌ پشت سر رهبر معظم انقلاب که در عصر غیبت زعیم جامعه و سردمدار عظمت ایران است٬ حرکت کنیم که این معنای ظهور و امید است.
امام جمعه موقت تهران گفت: در مورد نشانه های ظهور نقل شده که چنان خصومتی میان شیعیان می شود که حاضر نخواهند بود به هم سلام کنند و در تشییع جنازه شرکت کنند و به همدیگر لعن و آب دهان می اندازند.
آیت الله امامی کاشانی در ادامه افزود: این شرایط به این معنی نیست که به رغم خوشحالی از انتظار سکوت کنیم، بلکه باید امر به معروف و‌ نهی از منکر کرد و ‌جامعه را ساخت.
وی گفت: برای وصل شدن به حضرت بقیه الله تنها پرچم افراشتن و شعار دادن ملاک نیست، بلکه باید زبان و ‌عمل ما عادلانه و‌ منصفانه باشد‌.
امامی کاشانی تصریح کرد: رعایت ارزش های انسانی و‌ حقوق مردم٬ اخلاق و‌ تقوا و رعایت حقوق همسر و ‌فرزندان و جامعه از راه های وصل است و علیه یکدیگر قیام کردن و ‌گفت وگو کردن خلاف انتظار است.
وی خاطرنشان کرد: نیمه شعبان زمان راز و ‌نیاز و فرصتی است تا منتظران به معنای واقعی دعا کنند تا با خداوند متعال و امام عصر (عج) در سایه تقوا، پاکدامنی و حفظ دل و‌ چشم ارتباط پیدا کنیم و ‌وصل شویم.  



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.