گیلان؛

اجرای سه نمایش خیابانی به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهردرلاهیجان

سه نمایش خیابانی با موضوع دفاع مقدس به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر در نقاط مختلف شهر لاهیجان اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، گفت :نمایش «نخیل» کاری از گروه تئاتر خورتاب به کارگردانی امیر امینی و به نویسندگی مجتبی خلیلی 2 خرداد ساعت ١٩/٣٠ در پارک بعثت شهر و ٣ خرداد  ساعت ٢١ در حاشیه استخر برای عموم به اجرا در می آید. ارزو علی پور،امیر امینی و عباس امینی راد بازیگرانی هستند که در این نمایش ایفای نقش می کنند.نمایش در مورد شخصی است که برادرش در زمان جنگ شهید شده است و لی او دچار توهم است که برادرش زنده است.

مصفا افزود :همچنین نمایش«نقل من،روایت تو»به نویسندگی یوسف فخرایی و کارگردانی حدیث نیکرو از گروه نمایش همزاد  ٢ خرداد  ساعت ٢١ در حاشیه استخر و در روز ٣ خرداد در پارک بعثت برای عموم اجرا می شود. سمیرا واحد و حدیث نیکرو بازیگران این نمایشند.نمایش در مورد زن معرکه گیریست که روایت جنگ را به تصویر می کشد.
وی خاطرنشان کرد :نمایش دیگر با نام «قهقهه با شیب ملایم»به نویسندگی مجتبی خلیلی و کارگردانی امیر رجب پور از گزوه نمایش خورتاب  ٢ خرداد  ساعت ٢٠/٣٠ در حاشیه استخر و  ٣ خرداد  ساعت ١٩ در پارک بعثت برای عموم به اجرا در می آید.نمایش در مورد شخصی است که پس از بازگشت از تهران به خرمشهر با شهری ویران مواجه می شود که تمام خانواده اش در این بمباران شهید شده اند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.