قهرمانی تهران در مسابقات موتورسواری کراس کشور

رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی مازندران گفت: تیم تهران در رقابت‌های موتورسواری کراس قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی رتبه نخست را کسب کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، علی‌رضا یگانگی در ساری اظهار کرد: مسابقات موتورسواری کراس قهرمانی کشور که در شهر بابلسر برگزار شد، در نتایج تیمی با قهرمانی تهران همراه بود.
 
وی افزود: پس از تهران تیم‌های توابع تهران و مازندران نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.
 
رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی مازندران درباره نفرات برتر کلاس‌های مختلف، تصریح کرد: در مسابقات قهرمانی کشور در 65 سی‌سی محمدحسین دانش‌پژوه، میلاد هادی‌نژاد و پوریا ثابتی‌فر به ترتیب مقام نخست تا سوم را به‌دست آوردند.
 
این مسؤول ادامه داد: در موتورهای 85 سی‌سی محمد خدادادی از لرستان، مجتبی ارشدی از فارس و پیمان علیزاده از تهران موفق به کسب مقام‌های نخست تا سوم شدند.
 
یگانگی گفت: در رده سنی جوانان و موتورهای 250 سی‌سی علی گوشه‌نشین از فارس، مجتبی شجاعی از مازندران و رضا نادری از تهران حائز رتبه‌های نخست تا سوم شدند.
 
وی خاطرنشان کرد: در 450 سی‌سی جوانان، امیر ثابتی‌فر از تهران، مرات نراقی از تهران و بهرام توسلی‌کیا از سیستان بلوچستان به ترتیب نخست تا سوم شدند.
 
رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی مازندران افزود: در مسابقات موتورسواری 250 سی‌سی، پیشکسوتان، مرتضی موسوی از مازندران، محمد کاووسی از لرستان و حمید نوروزی از مازندران نخست تا سوم شدند.
 
این مسؤول اظهار کرد: در 450 سی‌سی پیشکسوتان، جواد زنجانیان از تهران، مجیدنصیرلو از تهران و فریدون نورمحمدیان از تهران مقام‌های نخست تا سوم را به‌ دست آوردند.
 
یگانگی در پایان از رقابت 70 موتورسوار از 16 استان کشور در این مسابقات خبر داد و گفت: در اهدای جوایز به نفرات و تیم‌های برتر رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان و مشاور معاون حقوقی مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان حضور داشتند.

منبع: فارس
 
انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار