لرستان؛

وجود 11 طرح نیمه تمام آموزشی در شهرستان دلفان

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلفان گفت : 11 طرح عمرانی، آموزشی و پرورشی در این شهرستان وجود دارد که نیازمند اعتبار است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ کاظمی افزود: این طرح ها شامل هشت مدرسه یک تا 12 کلاسه در مرکز شهر و روستا ، دو سالن ورزشی و یک خوابگاه دانش آموزشی است که به سبب نبود اعتبارات مناسب ، وضعیت پیشرفت کاری آنان مناسب نیست .

این طرح ها از 10 تا 95 درصد پیشرفت کاری دارند که برای تکمیل و به بهره برداری رسیدن نیاز به 50 میلیارد ریال اعتبار دارد .

وی با اشاره به مشکل ناکافی بودن مکان های آموزشی و ورزشی در شهرستان دلفان اظهار امیدواری کرد دراعتبارات امسال اعتبار مناسبی جهت تکمیل این طرح ها تخصیص یابد .

وی گفت : به همت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در سال گذشته 11 مدرسه در مناطق روستایی احداث گردید و نیز عملیات ساخت نه مدرسه دیگر در این شهرستان توسط این قرارگاه آغاز شده است .

کاظمی ناکافی بودن مکان های آموزشی را یکی از مشکلات شهرستان دلفان برشمرد و گفت : با اعتبارات سالانه کم دولتی نمی توان این مشکل را حل نمود و این موضوع نیازمند مشارکت خیران نیک اندیش است تا شاید به همت این عزیزان بخشی از مشکلات آموزشی شهرستان دلفان حل گردد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلفان افزود: خیران در سالهای گذشته 21 مدرسه را در مناطق روستایی شهرستان دلفان احداث کرده اند .

شهرستان دلفان با 150 هزار نفر جمعیت و 444 روستا در شمال غربی استان لرستان واقع شده است .

انتهای پیام /م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.