شاید در نفت بمانیم

چینی: معرفت منصوریان، اجازه به‌هم ریختن تمرکز مظلومی را نمی‌دهد

دستیار علیرضا منصوریان معقتد است معرفت این سرمربی اجازه به هم ریختن تمرکز مظلومی را به وی نمی‌دهد.

علی چینی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره این که آیا علیرضا منصوریان به مسئولان استقلال لیست خرید داده است یا خیر، گفت: باور کنید منصوریان هیچ صحبتی با مسئولان استقلال نداشته که بخواهد به آن ها برای خرید بازیکن لیست دهد. من دیروز با منصوریان در ورزشگاه تهرانسر بودم و به هیچ وجه ندیدم و نشنیدم که علی چنین قصدی داشته باشد.

وی افزود: این شایعه حرف رسانه هایی است که می خواهند ضمن به هم زدن تمرکز استقلال و کادرفنی اش، به شخصیت منصوریان لطمه بزنند. استقلال در آستانه  فینال جام حذفی مقابل ذوب آهن قرار ‌می‌گیرد و منصوریان و کادرفنی اش به دلیل تعصبی که نسبت به این تیم دارند، دوست ندارند استقلال با چنین شایعاتی به حاشیه رود.

دستیار علی رضا منصوریان ادامه داد: امیدوارم هر اتفاقی که خیر است برای تیم محبوبم رخ دهد اما در نظر داشته باشید که پرویز مظلومی مربی و بزرگ منصوریان، من و محمد خرمگاه بوده است. مرام و معرفت ما اجازه نمی دهد که در حال حاضر بخواهیم با دخالت در امور فنی و جذب نفرات استقلال، پرویزخان را تحت فشار قرار بدهیم. تاکید می کنم منصوریان هیچ صحبتی با مسئولان استقلال نداشته است.

چینی در پایان خاطر نشان کرد: افرادی که با مطرح کردن چنین شایعاتی قصد کوبیدن منصوریان و کادرفنی اش را دارند، بدانند خیلی ضعیف تر از این حرف ها هستند. منصوریان و کادرفنی اش، استقلالی نابند و یقین بدانید موفقیت استقلال را بیشتر از منافع شخصی در نظر می گیرند. هر اتفاقی درباره نیمکت این تیم بخواهد رقم بخورد، پس از پایان فینال جام حذفی می‌افتد. شاید با وجود تمام این حرف و حدیث ها ما در نفت به فعالیت خود ادامه بدهیم. در واقع هنوز هیچ چیزی معلوم نیست. 

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.