گرگان؛

هدف از تحریم ها کند کردن حرکت انقلاب اسلامی است

تحریم ها برای کند کردن حرکت انقلاب بود و به حول و قوه الهی به نتیجه نرسید.



به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ امام جمعه موقت گرگان در خطبه های نماز جمعه  این شهر گفت: تحریم‌های اقتصادی از زمان اسلام علیه مسلمانان بوده  و در همه زمان ها وجود داشته است.

حجت‌الاسلام قربانعلی برقرار افزود: دشمنان اسلام برای جلوگیری از حرکت پیامبر اسلام(ص) وی را در محاصره اقتصادی قرار دادند لذا یاران او روزهای سختی را در شعب ابی‌طالب گذراندند.
وی ادامه داد: دشمنان برای جلوگیری از حرکت مسلمانان هزینه های زیادی کردند اما خدا وعده داده که این آرزو ها به دلشان می ماند و توان خاموش کردن این چراغ را ندارند.

برقرار اضافه کرد: هر کس بر شهوت خود مسلط شد تقوا دارد و با تقوا ترین افراد کسی است که سخن حق را صرف نظر از سود یا زیان خود، بگوید.

وی گفت: در آیات و روایات مختلف بر رعایت مسائل اخلاقی تاکید شده است چرا که از اثار آن این است که دل ها به هم پیوند می خورد و روابط معنوی انسان  محکم می شود.

برقرار بیان داشت: این اخلاق خوب باعث محبت و وحدت بین مسلمانان می شود و راهی برای رشد و تعالی انسان هاست.

حجت‌الاسلام برقرار در ادامه گفت: امام جعفر صادق (ع) فرمودند : نیکی کردن به مردم و برخورداری از حسن خلق، آنقدر تاثیر دارد که شهرها را آباد و عمر انسان را زیاد می‌کند.

وی اضافه کردک خداوند در قرآن بشر را به پیمودن راه تقوا سفارش کرده و این راه پیچ و خم های زیادی دارد که باید همگام با حضرت علی (ع) و فرزندان او باشیم.





انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.