اصفهان؛

نخستین جشنوارۀ فیلم کوتاه سپهر همراه با بزرگداشت زاون قوکاسیان و کیومرث پور احمد

جشنوارۀ فیلم کوتاه سپهر، سوم،چهارم و پنجم خرداد ماه با حضور اساتید برجستۀ هنر هفتم، در سینما سوره و سینما فلسطین برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مجید بدیع زاده، مدیر روابط عمومی نمایش و جشنوارۀ سپهر اصفهان از برگزاری این جشنواره در حضور مدیر سینمای جوانان ایران، فرید فرخنده کیش و ناصر باکیده،مسئول امور جشنواره های بنیاد فارابی خبر داد و گفت: جشنوارۀ فیلم کوتاه سپهر در سه بخش فیلم کوتاه، مستند و فیلم نامه طراحی شده است.
26 فیلم کوتاه، 9 مستند و 22 فیلم نامه به این جشنواره راه یافته اند وهنرمندان برای دریافت 10 جایزۀ جشنواره با یکدیگر به رقابت می پردازند.
بدیع زاده سطح بالای این جشنواره را یادآور شد و گفت: داوران بخش فیلم و مستند؛ آقایان احمد الستی (دکترای زیبایی شناسی سینما)، محمدرضا اصلانی (نویسنده،کارگردان و مستند ساز)، محمد حسین فرج (استاد دانشگاه سوره)، محمد آلاد پوش (مدیر فیلم برداری)، فریدون نجفی (تهیه کننده، فیلم نامه نویس و کارگردان) و داوران بخش فیلم نامه آقایان شاهپور شهبازی ( فیلم نامه نویس و کارگردان، مؤسس کانون فیلم ایرانیان اشتوتگارت و مدیر کانون فیلم)، مهدی بوستانی (نویسنده و کارگردان، عضو انجمن فیلم کوتاه ایران)، علی خود سیانی (نویسنده و فیلم نامه نویس) هستند که به علت حضور برخی از آن ها در جشنوارۀ کن، تاریخ جشنوارۀ سپهر به 3،4 و 5 خرداد موکول شده است.
این بازیگر و فیلم نامه نویس همچنین بزرگداشت زاون قوکاسیان و کیومرث پور احمد را از دیگر برنامه های این جشنواره با اجرای امیر حسین مدرس اعلام کرد و گفت: دبیر این جشنواره محسن مزدبران و دبیر اجرایی حمید رنجبر است.
پخش فیلم ها در سوم و چهارم خرداد در سینما سوره و مراسم اختتامیه  پنجم خرداد ماه در سینما فلسطین برگزار می شود. 


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.