فرماندار شمیرانات خبر داد:

رفع تصرف 20 هزار متر مربع از اراضی دولتی

فرماندار شمیرانات گفت:حدود 20هزار متر مربع از اراضی واقع در بخش رودبار قصران شهرستان شمیرانات با اجرای حکم رفع تصرف شد.

رفع تصرف 20 هزار متر مربع از اراضی دولتیعزت الله خانمحمدی فرماندار شمیرانات در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با اجرای احکام قضایی مربوط به ساخت و سازهای غیرمجاز و تصرفات غیرقانونی حریم جاجرود در بخش رودبار قصران اظهار داشت: طی دو سه روز گذشته و در راستای اجرای احکام قضایی مربوط به ساخت و سازهای غیر مجاز و تصرفات غیر قانونی حریم رودخانه جاجرود واقع در بخش رودبار قصران، با اهتمام دستگاه های اجرایی ، اداره امور آب و اداره جهاد کشاورزی شهرستان شمیرانات و نیروی انتظامی اقدامات قانونی انجام و احکام لازم اجرا شد.

وی افزود: به دنبال اجرای این احکام تعدادی دیوار کشی غیرمجاز ، حدود 4 یا 5 ویلای ساخته شده غیرمجاز و همچنین تعدادی آلاچیق که در اراضی این منطقه قرار داشتند نیز تخریب شدند.

فرماندار شمیرانات تصریح کرد: با اجرای این احکام نزدیک به 20هزار متر مربع از اراضی واقع در این منطقه رفع تصرف شد و بدین وسیله بخشی که از اراضی دولتی و اراضی واقع در حریم رودخانه ها بود و ارزش ریالی آن ها حدود 30میلیارد تومان برآورد شده است به بیت المال بازگردانده شد.

خانمحمدی در رابطه با نحوه برخورد با دستگاه های متخلف تصریح کرد: اگر چنانچه دستگاه هایی در گذشته مجوز غیر قانونی برای این قبیل ساخت و سازها صادر کرده باشند، با آن ها برخورد قانونی می شود.

وی در پایان گفت: رویکرد رفع تصرف اراضی دولتی و اجرای احکام قضایی با جدیت و با همت مسئولان شهرستان دنبال می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار