کارگردان مطرح سینما به بررسی رابطه پول و شهرت و فساد در سینما و عدم توازن تولید و اکران فیلم های سینمایی در سینما پرداخت.

سیروس الوند کارگردان سینما در خصوص عدم توازن در تولید فیلم های سینمایی و اکران آنها و عواقب این موضوع به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: بین عرضه و تقاضا رابطه متعادل و منطقی وجود ندارد. این همه تولید سالانه در سینما باعث می‌شود تا فیلم ها درگیر محدودیت زمانی جهت اکران شوند و یا اینکه در برخی سینماها تک سانس نمایش داده می شود.

وی افزود: از طرفی خود مقوله تولید از اهمیت زیادی برخوردار است و نمی‌توان فیلم نساخت و از آن حمایت نکرد. پس اگر به نمایش تولیدات سینمایی توجه جدی نشود لطمه خواهیم دید کما اینکه سال گذشته برخی فیلم ها ضربه دیدند.

وی ادامه داد: در جهت رفع مشکل عدم توازن تولید و اکران باید به افزایش فرصت نمایش دقت کنیم یعنی آثار را در سالن های سینما، فرهنگسراها، تالارهای نمایشی و هرجایی که می‌تواند بلیط فروشی و فیلم نمایش داده شود تا مردم به سینماها بیایند و فیلم ها روی زمین نماند، دریغ نکرد.
 
الوند در بخش پایانی صحبت‌های خود درباره رابطه شهرت و پول و فساد در سینما خاطرنشان کرد: همان رابطه‌ای که می تواند در هرجای دیگری باشد در سینما نیز خواهد بود، به هر حال شهرت، پول، مقام و موقعیت تبعات منفی نیز دارد. البته در سینما چون مسائل مختلف عیان است و اخبار و احوال سینماگران در رسانه‌ها منعکس می‌شود اتفاق خاصی که رخ می‌دهد برخی‌ها فکر می‌کنند که آیا چه خبر است! در صورتی که جاهای دیگر نیز وجود دارد منتهی پوشیده خواهد بود و عنوان نمی‌شود مگر نه چیز عجیب و غریبی نیست.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار