قاسمی در جشن سه سالگی دکتر سلام؛

به زودی جریان های "استکبار بلیسی" و "سازش" در کشور نابود می شوند

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: جریان "استکبار بلیسی" و "سازش" با دولت‌های آمریکایی و انگلیسی به زودی از کار خود پشیمان شده و نابود خواهند شد.

به زودی جریان های به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار سعید قاسمی فرمانده دوران دفاع مقدس در مراسم جشن سه سالگی دکتر سلام که در مجموعه شهدای هفتم تیر برگزار شد اظهار داشت: جریان "استکبار بلیسی" و "سازش" با دولت‌های آمریکایی و انگلیسی به زودی از کار خود پشیمان شده و نابود خواهند شد.
 
فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: جریان سازش با دولت‌های امریکا و انگلیسی جشن نابودی کشور را داشتند و این نیت شوم آن‌ها نتیجه عکس در بردارد. 
 
وی افزود: امام (ره) در فرمایشات خود فرموده بودند که این قرن به خواست خداوند متعال غلبه مستضعفین بر مستکبرین خواهد بود و ما به زودی شاهد این فرمایش روح خدا خواهیم بود. 
 
سردار قاسمی ادامه داد: شما هنرمندان و نخبگان انقلابی می‌توانید با کارهای طنز خود نسبت به انحرافات جدید و جریان استکبار بلیسی را به زیباترین حالت به صورت طنز به مردم معرفی کنید. 
 
فرمانده دوران دفاع مقدس ادامه داد: سال گذشته به مقام معظم رهبری و مردم ایران به سختی گذشت و هفته‌ای نبود که هیچ دوست و رفیق دلواپسی در بهشت زهرا و سایر نقاط ایران دفن نشود. 
  
فرمانده دوران دفاع مقدس در پایان اظهار داشت: متأسفانه به اشتباهات جریان اصول‌گرا و عدم وحدتی که این جریان داشت سبک جریان انحرافی روی کار آمد و روند انقلاب اسلامی را حداقل 20 سال به عقب انداخت و در طرح اشتباه و مزخرف برجام که با بی‌بصیرتی و... عده‌ای امضا و اجرا شد از همان ابتدا مقام معظم رهبری با بصیرت عاقبت این جریان را پیش‌بینی کرد  و با همین یک کلام عدم رضایتشان را از این طرح اعلام نمودند. 
 
انتهای پیام/ 
برچسب ها: قاسمی ، جشن ، سه سالگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار