اهواز؛

اختصاص 200 فقره وام به بافت فرسوده روستایی ماهشهر و هندیجان

رئیس بنیاد مسکن بندر ماهشهر از اختصاص 200 فقره وام به شهرستان های ماهشهر و هندیجان به منظور مقاوم سازی و بازسازی بافت های فرسوده روستایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی رضا طوسی اظهار کرد: وام های 150 میلیون ریالی برای مقاوم سازی واحدهای مسکونی فرسوده، با بازپرداخت 12 ساله به متقاضیان پرداخت می شود.

وی افزود: این وام ها با کارمزد 5 درصد توسط بنیاد مسکن پرداخت تا بازسازی و مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی به سرعت انجام پذیرد.

طوسی بیان داشت: از این تعداد 100 فقره به بندر ماهشهر و 100 فقره نیز به شهرستان هندیجان تخصیص داده شده و اطلاع رسانی لازم به بخشداران برای ثبت نام و تشکیل پرونده روستائیان انجام شده است.

رئیس بنیاد مسکن بندر ماهشهر تصریح کرد: مقاوم سازی روستاها علاوه بر ایجاد فرصت خانه دار شدن روستائیان موجب تغییر چهره روستا و بهبود کیفیت زندگی مردم می شود.
وی اذعان داشت: پیگیری و تحویل سند این واحدها نیز توسط بنیاد مسکن انجام می شود که از مزایای خوب این طرح است.

رئیس بنیاد مسکن ماهشهر در خصوص پرونده واحد های مسکونی خسارت دیده در حوادث گفت: اعتبار لازم برای پرداخت 10 پرونده حوادث غیرمترقبه مربوط به شهرستان هندیجان تخصیص داده شده که به دلیل سخت گیری بانک صادرات تاکنون موفق به جذب این اعتبار نشده ایم.

وی خاطرنشان کرد: بانک های عامل همکاری لازم را با روستائیان داشته باشند تا کلیه روستائیان بتوانند از این تسهیلات استفاده کنند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.