یاسوج؛

انجام تحقیقات میدانی وسیع در حوزه مسائل جمعیتی کهگیلویه و بویراحمد

معاون سیاسی و امنیتی استاندار بر انجام تحقیقات میدانی وسیع در حوزه مسائل جمعیتی تأکید کرد و گفت: باید سیاست‌گذاری استان بر اساس این تحقیقات تدوین و در اختیار دستگاه‌ها قرار گیرد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ فتاح محمدی ظهر امروز در نشست بزرگداشت روز ملی جمعیت، اظهار کرد: به دلیل علمی، دقیق و راهبردی نبودن سیاست‌های گذشته کشور در حوزه جمعیت دچار افراط و تفریط شد.
 
معاون سیاسی و امنیتی کهگیلویه و بویراحمد افزود: اگر تصمیمی که در کشور اتخاذ می‌شود بر اساس راهبردهای اساسی باشد هیچ‌گاه دچار افراط و تفریط نخواهد شد.
 
وی با بیان اینکه امروز سیاست‌های کلی جمعیتی در کشور ابلاغ و معیارها نیز مشخص شده‌اند، تصریح کرد: باید توجه داشت از این به بعد تصمیم‌گیری در کشور باید در راستای این سیاست‌ها و طبق همین ابلاغ‌ها باشد.
 
این مسؤول بالا رفتن سن ازدواج، فرزندآوری و سرعت و شتاب مسئله طلاق را مهم‌ترین موضوعات مورد توجه عنوان کرد و بیان داشت: اگر بتوانیم این موارد را به حد بهینه و اعتدال برسانیم در نهایت به نقطه مطلوب در بحث جمعیت خواهیم رسید.
 
محمدی گفت: طی گزارشات متعدد سال‌های 93 و 94 مبالغی برای حوزه آسیب‌های اجتماعی اعلام شده که قرار است طی انعقاد قرارداد با دستگاه‌هایی مانند بهزیستی، کار تحقیقاتی و میدانی انجام گرفته، عوامل و موانع جمعیتی را شناسایی و اولویت‌بندی کرده و بر اساس آن راه‌های رسیدن به اعتدال را در این حوزه برنامه‌ریزی کنیم.
 
معاون سیاسی و امنیتی کهگیلویه و بویراحمد بر انجام تحقیقات وسیع میدانی در حوزه مسائل جمعیتی استان تاکید کرد و گفت: باید این تحقیقات انجام گرفته و سیاست‌های استان را بر اساس این تحقیقات تدوین کرده و جهت اجرا در اختیار دستگاه‌ها قرار داد تا بتوانیم در این حوزه به نقطه مطلوب برسیم.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.