اصفهان؛

ترسیم باغ شهرهای اصفهان در نمایشگاه چهارباغ

نمایشگاه چهارباغ با انتشار 96 اثر از تصاویر مختلف باغ شهر اصفهان در موزه هنرهای معاصر اصفهان میزبان هنردوستان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، نمایشگاه چهارباغ با انتشار 96 اثر از تصاویر مختلف باغشهر اصفهان تا پایان روز 31 اردیبهشت در موزه هنرهای معاصر اصفهان در حال برگزاری است.

رجایی، دبیر نمایشگاه چهارباغ درباره برگزاری این نمایشگاه گفت: در این برنامه 45 هنرمند که تعداد زیادی از آنان اصفهانی و برخی از آنان از دیگر شهرهای ایران و حتی ساکن کشورهای آمریکا، استرالیا و ... هستند هنرهای خود در بخش‌های مختلفی مانند نقاشی، مجسمه، ویدیو، چاپ، چیدمان و ... را به نمایش گذاشته‌اند.
وی افزود: در این نمایشگاه مضمونی کهن به نام باغشهر و معماری کهن ایرانی و مفاهیم باغ ایرانی دوره ایران باستان و ایران اسلامی با بهره‌گیری از هنرهای معاصر یا به عبارتی با بهره‌گیری از هنرهای معاصر روایتگر دوران کهن هستند تا نشان دهند با استفاده از مضامین کهن ایرانی اسلامی می‌توان آثار معاصر را به نمایش گذاشت.

دبیر نمایشگاه چهارباغ تصریح کرد: در درجه نخست معاصریت آثار ارائه شده را در دستور کار قرار داریم و امیدواریم با حمایت مدیران فرهنگی و هنری شهرداری در آینده نزدیک نیز شاهد تداوم این نمایشگاه تحت عنوان باغ‌های دوم و سوم و چهارم نیز در موزه معاصر اصفهان باشیم.

نمایشگاه "چهارباغ" با مجموع 96 اثر به نمایش گذاشته شده تا پایان روز 31 اردیبهشت در ساعات 9 تا 14 و 16 تا 20 در محل موزه هنرهای معاصر اصفهان واقع در خیابان استانداری میزبان بازدید کنندگان است .



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار