حرکت به سمت جامعه مهدوی نیازمند استفاده از ظرفیت جوانان نخبه است

استاندار خراسان رضوی گفت: حرکت به سمت جامعه مهدوی نیازمند استفاده از ظرفیت جوانان نخبه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی رضا رشیدیان درجشن "لطفاً بدون چتر بیایید" که با حضور آیت الله معصومی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد استان همراه بود؛ ضمن تبریک ایام پر برکت میلاد امام زمان (عج) و تبریک روز جوان، تاکید کرد: حرکت به سمت جامعه ی مهدوی ، نیازمند استفاده از جوانان نخبه و به‌کارگیری آن‌ها در سطوح کلان مدیریت کشور است .

وی در این مراسم که به همت کانون مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد؛ با بیان این که برخلاف تصور جامعه که امام زمان (عج) با شمشیر و خونریزی قیام می‌کنند، افزود: فلسفه ی ظهور آن حضرت تحقق برادری، برابری و گسترش عدالت است.

استاندار خراسان رضوی اظهار داشت: مهدی موعود (عج) منادی وحدت است و با ظهور آن بزرگوار، انسان ها در عدل و داد زندگی خواهند کرد .

رشیدیان با بیان اینکه در جامعه ی آرمانی امام زمان(عج)، انسان‌ها به اوج علم و دانش و فناوری خواهند رسید؛ تصریح کرد: جامعه ی آرمانی بدون شک یک جامعه ی انسانی خواهد بود.

عباس شیخ الاسلامی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی نیز در این جشن گفت: کانون مهدویت دانشگاه، عزم راسخی برای برداشتن قدم های بزرگ دارد.

وی افزود: کانون مهدویت با عمر کوتاه فعالیتش و علی رغم مشکلات مالی و مکانی، در دانشگاه کارهای بزرگی انجام داده است.

استاندار خراسان رضوی در بدو ورود به دانشگاه، بر مزار شهدای گمنام حاضر شد و به مقام شامخ آنان ادای احترام کرد.

انتهای پیام/ 



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.