پایان نشست گروه تماس بین‌المللی سوریه

نشست گروه تماس بین المللی سوریه که با حضور نمایندگان و وزیرانی از حدود 20 کشور عربی، اروپایی و آمریکا از جمله ایران در وین برگزار شد، عصر امروز به کار خود پایان داد.

پایان نشست گروه تماس بین‌المللی سوریهبه گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، نشست گروه تماس بین المللی سوریه که با حضور نمایندگان و وزیرانی از حدود 20 کشور عربی، اروپایی و آمریکا از جمله ایران در وین پایتخت اتریش برگزار شد، عصر امروز سه شنبه به کار خود پایان داد.

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه، سید عباس عراقچی معاون حقوقی و بین الملل وزیر خارجه و رییس ستاد پیگیری اجرای برجام،حسین امیرعبداللهیان معاون عربی و آفریقای وزیر خارجه و حسین جابری انصاری سخنگوی وزارت خارجه نیز به نمایندگی از ایران در این نشست حضور داشتند.

نقشه راهی که این گروه برای حل و فصل دیپلماتیک بحران سوریه ارائه کرد ، در 18 دسامبر(27 آذر) به تصویب شورای امنیت سازمان ملل متحد رسید.

ترک مخاصمه، تضمین دسترسی ساکنان سراسر کشور به کمک های انسان دوستانه و تسریع روند انتقال سیاسی در سوریه در حالی به عنوان محورهای اصلی مورد حمایت این گروه عنوان شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار