کرمانشاه؛

بهره برداری طرح های فرودگاهی در کرمانشاه

مدیرکل فرودگاه کرمانشاه گفت: درفرودگاه کرمانشاه پروژه‌های متعددی در زمینه‌های عمليات هوانوردی، فرودگاهی و حراست آماده بهره‌برداری و افتتاح رسمی‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ پیمان شرفایی با اشاره به اعتبار حدود 88 ميليارد و سيصد ميليون ريال این پروژه ها گفت: سه دستگاه ايكس‌ری با اعتبار شش ميليارد و 800 ميليون ريال برای این فرودگاه خريد و نصب شده است و اکنون این دستگاه‌ها به طور کامل آماده بهره‌برداری‌اند.

وی افزود:انجام طرح جامع فيبر نوری با اعتبار دو ميليارد و 400 ميليون ريال از دیگر پروژه‌های این فرودگاه به شمار می‌آید که فرآیند نصب آن نیز پایان رسیده است.

شرفایی با اشاره به بهسازی يک دستگاه خودروی پشتيبان با اعتبار یک ميليارد و 170 ميليون ريال، گفت: همچنین تجهيزات پشتيبان‌گيری اطلاعات با اعتبار دو ميليارد ريال خريد، نصب و راه‌اندازی شد.

وی ادامه داد:مكانيزه كردن فاضلاب ساختمان‌های پليس، سپاه و محوطه فرودگاه با اعتبار یک ميليارد و 360 ميليون ريال و ساخت منهول فاضلاب و حوضچه ايستگاه پمپاژ محوطه فرودگاه با صرف یک ميليارد و 390 ميليون ريال از دیگر پروژه‌های قابل بهره‌برداری این فرودگاه در بهار امسال است.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار