همدان؛

مرگ مادری بر اثر ریزش آوار در همدان

مسئول کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر همدان گفت: ریزش آوار در روستای ابرو شهر همدان یک فوتی و یک مجروح برجای گذاشت.

مرگ مادری بر اثر ریزش آوار در همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد فضلی افزود: ساعت 2:32 بامداد امروز یک مورد ریزش آوار به هلال احمر اطلاع رسانی شد که تیم های امداد و نجات در محل حادثه حضور یافتند.


وی اضافه کرد: بررسی های صورت گرفته گویای این بود که بارندگی های اخیر موجب سست شدن بن یک منزل مسکونی در روستای ابرو شده بود و این خانه کاه گلی که دارای تیرهای چوبی بود بر سر ساکنان فرو ریخته است.

وی بیان کرد: پنج نفر در این خانه مسکونی حضور داشتند که بر اثر ریزش آوار یک خانم 50 ساله فوت و دختر 15 ساله مجروح و به بیمارستان بعثت منتقل شد.

مسئول کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر همدان گفت: با استفاده از سگ های تجسس محل حادثه مورد بررسی قرار گرفت تا فرد دیگری زیر آوار باقی نمانده باشد.

فضلی با ذکر اینکه این عملیات ساعت چهار بامداد پایان یافت اظهار کرد: فاصله محل بروز حادثه تا نزدیکترین پایگاه هلال احمر 40 کیلومتر بوده است.

وی بیان کرد: علاوه بر تیم های امداد و نجات هلال احمر ، عوامل آتش نشانی و اورژانس نیز در محل حادثه حضور داشتند.

طبق آخرین اخبار منتشره ، 28 فروردین ماه امسال نیز ریزش آوار یک منزل مسکونی در روستای 'میشن' بخش زنگنه شهرستان ملایر موجب مرگ یک دختر 25ساله شد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.