زنجان میزبان مرحله چهارم انتخابی دوچرخه‎‌سواری المپیک

دبیر کمیته دوچرخه سواری کوهستان گفت: میزبانی دومین مرحله لیگ و آخرین مرحله انتخابی المپیک را به مسافت 200 کیلومتر میزبانی خواهیم کرد.

 فرهاد عصفوری در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: دربرنامه‌های خود اعزام تیم هیات دوچرخه سواری استان زنجان را به تهران داریم و دومین مرحله لیگ را در تهران برگزار می شود. ضمن اینکه دو تیم تریمیکس و اسکات  را به این مرحله از لیگ اعزام خواهیم کرد.
 
رئیس هیات دوچرخه سواری استان زنجان در ادامه افزود: تیم تریمیکس در رقابت های پیشین پنجم شد . تیم اسکات زنجان در مرحله اول لیگ جایگاه دوم را از آن خود کرد و تلاش می کند که اول شود.البته تیم های بانوان و جوانان و آقایان بزرگسال نیز برای حضور در لیگ زنجان آماده می‌شوند.
 
عصفوری در ادامه بیان کرد: دوم خرداد رقابت های مرحله دوم لیگ جاده را در زنجان میزبانی خواهیم کرد.این رقابتها در رشته کورسی با حضور 13 تیم برگزار خواهد شد. مسابقات داخلی رشته تایم تریل انفرادی که مرحله نهایی انتخابی المپیک است در جاده سه راهی ماه نشان و بخش جاده را در جاده حصار برگزار خواهیم کرد. 

وی در ادامه تصریح کرد:مسافت این لیگ 200 کیلومتر است. رقابتها را از سلطانیه آغاز خواهیم کرد و تا روستای گلزن دره نیمار به اتمام می رسد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار