در نامه‌ای خطاب به اوباما؛

فرماندار تگزاس: از آنجا که توافق هسته‌ای «ناقص» است، ما تحریم‌های ایران را لغو نمی‌کنیم

فرماندار ایالت تگزاس آمریکا ضمن مطرح کردن ادعاهای بی‌اساس درباره کشورمان، اعلام کرد این ایالت تحریم‌های ایران را لغو نمی‌کند.

فرماندار تگزاس: از آنجا که توافق هسته‌ای «ناقص» است، ما تحریم‌های ایران را لغو نمی‌کنیمبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی فرمانداری ایالت تگزاس، فرماندار این ایالت در نامه‌ای به باراک اوباما نوشت ایالت تگزاس تحریم‌های ایران را برنمی دارد. 

گرگ ابت در نامه‌ای به باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا نوشت:  «این نامه در پاسخ به نامه دولت شما در تاریخ هشتم آوریل سال ۲۰۱۶ در ارتباط با برنامه جامع اقدام مشترک می‌باشد که به عنوان توافقنامه ایران، شناخته می‌شود. در آن نامه درخواست شده بود که تگزاس در تحریم‌های اقتصادی برضد ایران تجدید نظر کند.»

از آنجا که توافقنامه ایران اساسا دچار نقص است و به صورت دائمی و همیشگی توانایی هسته‌ای ایران را برنمی چیند، تگزاس همچنان تحریم‌های خود برضد ایران را حفظ خواهد کرد.» 

در ادامه این نامه آمده است: علت دیگر این است که دولت شما به صورت بی‌پروا و به صورت یکجانبه اقدام به برداشتن تحریم‌های مهم کرده است. من از بخش قانونگذاری ایالت تگزاس خواسته‌ام که اقدام به تقویت تحریم‌های ایران بکند که هم اکنون پابرجا هستند. 

من قویا مخالف توافقنامه (هسته‌ای) ایران هستم چون این توافقنامه باعث تضعیف امنیت ملی آمریکا و همپیمانان راهبردی آن در خارج می‌شود که به طور خاص اسرائیل یعنی مهم‌ترین همپیمان ما در خاورمیانه می‌شود. 

ابت در ادامه نامه خود نوشت: «ورود به توافقنامه با کشوری که همیشه خواستار- مرگ بر آمریکا - می‌شود و بار‌ها سیاست‌های یهودی ستیزانه را بیان می‌کند، کوته بینانه است و واقعیت‌های ژئوپولتیکی را نادیده می‌گیرد.» 


وی در اظهاراتی گستاخانه نو انتظار داشتن از ایران که عملا به توافقنامه پایبند بماند نیز به همین میزان حماقت است. 

فرماندار ایالت تگزاس در ادامه این نامه در اظهاراتی بی‌اساس مدعی شد: رژیم ایران همیشه و به طرزی آشکار و عملا از زمان نهایی شدن توافقنامه ایران، بار‌ها شروط توافقنامه‌های بین المللی خود را نقض کرده و اقدام به آزمایش موشک‌های بالستیک دور برد کرده است که نادیده گرفتن قطعنامه‌های کنونی سازمان ملل است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
اقای فرماندار تگزاس بزرگتر از شماها نتوانستند هیچ غلطی بکنند تو می خواهی چه غلطی بکنی . وقتی 52 ایلات نتوستند غلطی بکنند می خواهی چکار؟باید سر تعظیم در برابر ملت ایران فرو بیاورید .
اندکی صبر سحر نزدیک است .
بنظرم دچار بیماری مالیخولیا شده است
-
ناشناس
۱۱:۳۵ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
ممنون از درج نشدن نظرم ممنون از شما تشکر از اونا تشکر از همه تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۶ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
تو رو خدا نه تو رو خدا لغو کنید ما نیاز به تگزاسیا داریم
یه مشت جانی آدم کش که محصولشون فقط خون و خونریزیه
تحریم بودن یا تحریم نبودن ما چه فرقی میکنه
بریز جمع کنید بابا آمریکا غلطی نمیتونه بکنه هیچ جای دنیا چه برسه یه ایالت بدبختش !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۶ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
همه شماها حرامزاده ايد ماهم دوست نداريم باحرام زاده هاي مثل شما ارتباط داشته باشيم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۸ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
ب نظرم تو خیلی غلط کردی فرماندار نافرمان .حواستو جم کن ک چندتا ازااون موشک بالستیک (ک مدتیه ترس افتاده ب جونتون)عماد و.... واست آماده کردیم هاااااا آوارمیشن رو سرتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۷ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
آب که سربالا میره قورباغه ابو اتا می خونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۰ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
لبو ترشیده مگه قرارررررررر بود بعد برجام بیاییم دویل یا هفتیر کشی تو ولایت شما ماقبل تمدنها هه هه
آخرین اخبار