کرمان؛

بررسی درخواستهای مردم کرمان از رئیس جمهور

مدیرکل بازرسی استانداری کرمان گفت: درخواستهای مردمی از رئیس جمهور در سفر به کرمان درحال رسیدگی و بررسی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمد باژیان افزود :در مدت سفر دو روزه رئیس جمهور به کرمان در هفته گذشته بیش از 100 هزار درخواست مردمی به شکل نامه و تماس با سامانه سامد وصول شد که بیشترین آنها مربوط به درخواست کمک مالی ، وام، شغل و مسکن بوده است.

وی افزود: با پایان سفر رئیس جمهور 350 نفر کاربر در دو شیفت مشغول بررسی و ثبت درخواستها شدند و جلسات مختلفی با مدیران دستگاه های اجرایی که بیشترین درخواست از آنها بوده، برگزار شده است و از آنها خواسته ایم به درخواستها سریعا رسیدگی کنند و تا 30 روز بعد از سفر رئیس جمهور، جواب‌ها را به اطلاع افراد درخواست کننده خواهیم رساند.
باژیان گفت: برخی از افرادی که با سامانه سامد تماس گرفته اند پیشنهادات خوبی درخصوص حل مشکلات اجرایی در سطح استان ، تسریع در روند اجرای پروژه های شهری ، توزیع اعتبارات ، طرحهای کارافرینی و تغییر مدیریتها مطرح کرده اند که به این دسته از پیشنهادت هم توجه خواهد شد .
مدیرکل بازرسی استاندار کرمان با اشاره به اینکه ممکن است برخی افراد شیاد بخواهند از این قضیه سوء استفاده بکنند، گفت: مردم هرگونه تماس تلفنی مشکوک دال بر اینکه در پی درخواست در سفر رییس جمهور باید وجهی را پرداخت و مثلا بسته ای را دریافت کنید، به سامانه اطلاع دهند.

وی با اشاره به اینکه مردم نباید وجهی پرداخت کنند، افزود: اگر قرار باشد با مردم تماس گرفته شود، برای تکمیل اطلاعات است و هیچ کس نباید وجهی به کسی پرداخت کند.
به گفته باژیان در سفر ریاست جمهوری به استان کرمان سامانه ارتباطی مردم با دولت یا سامد برای پاسخگویی به درخواست‌های مردم با 1600 نفر اپراتور در چهار شیفت به صورت شبانه روزی در سالن شرکت برق منطقه‌ای کرمان راه‌اندازی شد و در هر لحظه 200 نفر همزمان پاسخگوی مشکلات و درخواست‌های مردم بودند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.