گزارش/

واکنش کاربران فضای مجازی به دستگیری مُدل‌های اینستاگرامی

بعد از انتشار خبر دستگیری و برخورد با مدل‌های اینستاگرامی، کاربران فضای مجازی و مردم واکنش‌های جالبی به این موضوع نشان دادند.

واکنش کاربران فضای مجازی به دستگیری مُدل‌های اینستاگرامی
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در خبرها آمد که پروژه عنکبوت 2 با موفقیت انجام شده و با 170 نفر از مدیران و اداره کنندگان صفحات غیر اخلاقی و مِد و لباس اینستاگرام برخورد شده است.

بر این اساس مجموعا 170 نفر از مدیران و اداره کنندگان صفحات فوق‌الذکر (شامل 58 مدل، 51 مدیر مزون و طراح لباس، 59 عکاس و آرایشگر و 2 موسسه فعال در عرصه مد) که موفق به اغوای تعداد قابل توجهی از جوانان شده و خسارات عظیم اخلاقی به بار آورده بودند، شناسایی و شبکه ارتباطی آنها کشف شد.

از این تعداد برای 29 تن از مدیران اصلی و مرتبطین آنها پرونده قضایی تشکیل شد که منجر به بازداشت 8 نفر و احضار بقیه افراد گردید و اماکن مرتبط با جرایمشان نیز با حکم قضایی پلمب شد.

مرکز بررسی جرایم سازمان یافته همچنین از برخورد با مدیران چند صفحه فعال در زمینه تبلیغات اینترنتی در شبکه های ارتباطی خارجی نیز خبر داده است.

این مرکزدر اطلاعیه خود به حضور و رفت و آمد قابل توجه برخی عناصر در کشورهای همسایه و غربی اشاره کرده و از انجام اقدامات مقتضی و همچنین عملیات برون مرزی چند مرحله ای برای اشراف و برخورد قاطع با این شبکه خبرداده است که مستندات تصویری آن متعاقبا منتشر خواهد شد.

*برخورد قضایی با 150 آرایشگاه، مزون و آتلیه

در این راستا جعفری دولت آبادی دادستان تهران گفت: امروزه در فضای مجازی شاهد افزایش چشمگیر و یا حتی توسعه و ترویج شبکه‌های مبتذل، مستهجن که خطر جدی برای خانواده‌هاست هستیم.

دادستان تهران اظهار داشت:در ارتباط با مدلینگ کارهای خوبی در دادسرای جرایم رایانه ای انجام شد که می توان به پرونده مهم عنکوبت  1و 2  اشاره کرد .

وی ادامه داد: در همین راستا با 50 آرایشگاه،‌ 50 مزون و 50 آتلیه عکاسی تحت شاخه اطلاعاتی و قضایی برخورد شد .

جعفری دولت آبادی اذعان داشت: همچنین در همین زمینه دستگیری های خوبی انجام و صفحات زیادی بسته شد.

دادستان تهران تاکید کرد: امروز ما می توانیم ادعا کنیم حداقل ضرباتی به صفحات مختلف مجازی وارد شده که به راحتی نمی توانند کار خود را انجام دهند .

به گفته دولت آبادی، اشراف اطلاعاتی مطلوبی که در اینستاگرام و فیسبوک و ... وجود دارد باعث شده که  خانواده ها متوجه شوند نهادهای نظارتی مراقبت خوبی در این حوزه ها دارند.

*واکنش‌های مردم به شبیخون به صفحات غیر اخلاقی اینستاگرام

بعد از انتشار این خبر مردم در فضای مجازی واکنش‌های متفاوتی نشان دادند و عده‌ای این اقدام را تحسین و عده نیز اظهار بی اطلاعی و ناآگاهی کردند.

به طور مثال یکی از همین افراد برای خبر منتشر شده در خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: «اینکه مدل عروس بوده- مگه ممنوعه!!؟؟ فکر کنم با مدلینگ پورن اشتباه شده...» یا دیگری در یکی از خبرگزاری‌ها نوشت: «ای کاش قاطعیت در برابر مفاسد اقتصادی هم باشد»

*حریم خصوصی یا عمومی؟

یکی دیگر هم نوشته بود که «این حریم خصوصی است» که عده‌ای در پاسخ به او نوشتند: «این چه حریم خصوصیه که همه میبینن؟ اون وقت حریم عمومی یعنی چی دقیقاً؟»، «شبکه های اجتماعی اسمش روشه شبکه اجتماعی نه شبکه خصوصی. حریم خصوصی یعنی جایی که هیچکس جز محارم و اهل خانواده به آن راه ندارند»، «تا یه چیزی میشه میگویید :حریم خصوصی ، حریم خصوصی. دارن کیان خانواده را نابود میکنند اینها در فضای عمومی فساد میکنند کجای این حریم خصوصی است؟حال آدم از این پز روشنفکری به هم میخورد. بیشتر مردم
باشرافت و باغیرت هستند.....»، «يكي براي اين بيسوادها حريم خصوصي و قانون را تشريح كند كه هر کاری مي كنند و جامعه را به گند مي زنند باز با پرروي دم از حريم خصوصي مي زنند.»

عده‌ای هم خواستار مجازات سنگین برای این افراد شدند و نوشتند: «ای کاش قوه قضائیه برای عناصر اصلی این شبکه ها مجازاتهای سنگین تعیین کنه تا ریشه این بی اخلاقیها کنده بشه وگرنه اگه قرار باشه از یه طرف اینا برن زندان از طرف دیگه 10 تا بدتر از اینا دوره محکومیتشون تموم بشه و از زندان آزاد بشن، وضع جامعه درست نمیشه» و «دو تا از اصلي ها را اعدام كنيد ديگه كسي جرات نمي كند جوانان پاك اين ملت را فاسد و خانواده ها را متلاشي كنند.»

یکی هم می خواست که چند سایت غیر اخلاقی را گزارش دهد و سهمی در این اقدام نیروهای انقلابی داشته باشد و نوشت: «به کجا سایت های غیراخلاقی را میتونیم گزارش کنیم؟» که پاسخ شنید: «سامانه‌های برخط زیر موجود است:

filter.internet.ir : کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه my.gerdab.ir : مرکز بررسی جرائم سازمان‌یافته سپاه پاسداران cyberpolice.ir : پلیس فتا».

*مُدل بودن جرم است؟

یکی دیگر هم نوشت: «مدلینگ مگه جرمه؟ اگر کسی عکس بندازه ولی کسی دیگه غیر قانونی پخشش کنه مقصر مدله!؟» که بازهم به او پاسخ داند: «بابا جان بس کنید دیگه، فساد به این عظیمی رو نمیبینید؟ طرف کم مونده دیگه لخت تو این شبکه های اجتماعی عکس
پخش کنه. قلب امام زمان رو بیشتر از این جریحه دار نکنید لطفا» یا «اسم و ظاهرش مدلینگه! اما محتواش اشاعه فساده.»

یه شهروند عادی هم که دغدغه اش دنیای واقعی بود نه دنیای مجازی نوشت: «دستتون درد نکنه اما جای دوری نمیخواد برید. برید این بلوز وشلوار که الان جای مانتو اومده رو جمع کنید.».

*برخورد با مفسدان اقتصادی

دیگری هم خواستار همین برخورد با مفسدان اقتصادی شد و نوشت: «با زمین خوارا و حق و الناس هم اینطوری برخورد می شه؟» که یکی در پاسخ به او نوشت: «فساد اخلاقی تنها اتمسفری است که زمین خواران و حق الناس خواران در آن می توانند نفس بکشند وگرنه مردم با غیرت اجازه رشدآنها رانمی دهند و به جای این که عزت پاسپورتشان در اروپا از اولویتهایشان باشد همواره مبارزه با انواع فساد و به صورت همه جانبه و دائم را از مسئولین دولتی و حکومتی خواستار می شدند و مثل طلبه زنجانی و کرمانی و .... حتی به تحصن می نشستند و به نشانه اعتراض راهپیمایی بین مثلا حرم قم تاحرم حضرت عبدالعظیم حسنی (قدس)می کردند، نه در خانه پشت کامپیوترشان ضمن پر و بال
دادن به فساد اخلاقی از طریق بازارگرمی کردن آنها، دائم نق بزنند از فساد اقتصادی و ...» و دیگری تکمیل کرد: «خب فسادي بزرگتر از فساد اخلاقي و فرهنگي نداريم. فساد اقتصادي فقط يكي از علائم خفيف فساد فرهنگي است».

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۰۴ آبان ۱۳۹۹
اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۲ ۲۴ خرداد ۱۳۹۵
تمامی نظرات رو خوندم.. فقط میتونم بگم واقعا متاسف هستم که شماها هم وطنی های بنده هستید..
اگر کل 70 میلیون نفر هم مثل شما ها باشند کلا ...
Canada
ناشناس
۲۱:۳۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
شبکه های اجتماعی توی همه کشورها استفاده میشه و توی 99 درصد کشور ها دسترسی بهش ازاده و فیلتر نیست. ما باید فرهنگ درست استفاده کردن از این شبکه ها رو یاد بگیریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
چه عجب بالاخره یه برخوردی با این هتاکان و پرروها دیدیم.. جامعه رو به فساد کشوندن این خدا نترس ها .. باید با بازیگرها هم برخورد قاطع بشه.. اونا هم هرکاری دلشون بخواد می کنن و با هر سر و شکلی بخوان می گردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
كانال هاي تلگرام بخاطر عضوگيري بيش از هزار تا صدميليون نفر بايد فيلتر بشن . سرورش تو خارجه همه اطلاعات مملكت بصورت زنده داره خارج ميشه . اسم اين نفوذ نيست؟ جاسوسي مدرن . حالا اقلا تلگرام صدنفره بود 4 تا رفيق و آشنا و فاميل ميومدن دور هم بصورت مجازي يه شوخي هايي مي كردن . كي ميخواد كانال رو جمع كنه . تو انتخابات مجلس تهران ديدين چقدر نقش كانال تلگرام از صداوسيما پررنگ تر بود؟ و رو نتايج تاثير مستقيم داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۲ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
فساد اول خود فرد را سوی هلاکت می کشاند و بعد جامعه را !
ای کسی که بدی دیگران را خوش داری فردا نوبت تو و خانواده‌ات می شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
سلام خدا قوت خیلی طرح خوبی باید ریشه های فساد خشکیده شود تا جامعه ای پاک واسلامی داشته باشیم دشمنان میخواهند با این فساد پایه های خانواده ایرانی را ازبین ببرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
زندگي برادر من به خاطر همين موارد فوق از هم پاشيد
تو رو خدا فكري كنيد
نسل آريايي داره از درون نابود ميشه...........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
ای کاش زودتر این کار را میکردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
این ها چه فرقی با یه قاتل دارند؟ قاتل جان ما را می گیرد اینها خانواده مان را. لطفا اساسی برخورد کنید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
ای بابا....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
گرچه دیگه خیلی دیر شده....ولی خوشحالم که فعالیتی شد تا جلوی اینکارا گرفته بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
باید سازماندهی بشن
که دیگه نیان تو فضای مجازی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
اینهایی که از این راه پول درمی آورند خیلی مجرم هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
درجواب دوستانی که میگن اینستاگرام باید فیلتر بشه اصلا درست نیست
مثلا به شخصه خود من خیلی استفاده های مفید از اینستا میکنم صفحه های آشپزی ' هنری ' نقاشی ...خیلی ایده های خوب داره خیلی به من کمک کرده
بخاطر نداشتن فرهنگ استفاده یه عده بخصوص همه که نباید محروم بشن
لطفا به فکر یه راه حل دیگه باشین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
من اگه بودم نت گوشی موبایل را قطع می کردم که این همه درد سر برای همه نشه فیلتر بشه نشه نت فقط باید خط ثابت باشه همه استفاده کنند
Germany
ناشناس
۰۹:۲۸ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
من و ما نگران نسلهای اینده یعنی فرزندانمان و فرزندانشان و... هستیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۸ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
وای جی سی بازم متشکرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
باید برخورد بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۹ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
باید فیلتر بشه. باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۶ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
خیلی ممنون میشیم که فیلتر بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۴ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
متشکریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۸ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
واقعا دست انهایی درد نکنه که این جرثومهای فساد را از جامعه جمع میکنند خسته نباشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۳ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
کارتان بسیار خوب بود تورا خدا فکری بحال معتادان پارکها بکنید
United States of America
ناشناس
۰۴:۵۱ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
بخاطر حفظ کیان خانواده و برای جلوگیری از حریم اخلاقی خانواده و بلوغ زودرس بچه ها و انحراف جوانان، تقاضا دارم تا فیلترینگ قوی نسبت به این موضوعات صورت بگیرد....متشکرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۳ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
اگر چنتا رو اعدام کنند بقیه حساب دستشون میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۸ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۶ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
برخورد قاطعانه فقط
Germany
ناشناس
۰۱:۴۷ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
کاش اقای دادستان از این جلسات با ارازل اوباش و زورگیرا میزاشت نه با چند تا مدل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۴ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
یاد مرگ از دلهای شما رفته و آرزوهای فریبنده دنیا جای گرفته
حضرت علی (ع)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۱ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
یه سوال....با پیج هایی که فیلم های دابسمش دارن هم برخوردی میشه؟؟؟؟
Germany
ناشناس
۰۱:۱۲ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
با فیلتر چیزی درست نمیشه
در ضمن فکر احتلاس گر ها بابد بود ...
فضای اینستا توی همه گشور ها هست....
محدودیت باعث تشنگی جامعه میشه
باید فرهنگ سازی شه
فیلتر توی قرن جدید جواب نمیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۲ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
ای کاش با مفسدان اقتصادی که مال مردم رو میبرند و......... اینجوری برخورد بشه ولی آیا میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۱ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
خیلی مسخرست این نظرات اخه اعدام؟؟؟؟؟؟؟؟چرا فقط با ایینجور مسائل انقد قاطع و صریح برخورد میکنن؟؟؟ این همه بیکاری و فساد و فحشا و وضعیت اقتصادی و امار بالای طلاق و مصرف بالای مواد مخدر و فساد اقتصادی و دزدی و قاچاق همش بخاطر نداشتن حجاب و این مدلینگاست؟؟؟؟؟ چرا واسه این همه مشکل دوستان مسئول کاری نمیکنن؟؟ همه جای دنیا مدلینگ برگزار میشه اما تو ای ران ب شکل زیرزمینی و غیرقانونی مث موسیقی رپ و خوواننده هاش برخورد مردم با این موضوع خیلی بچه گانه و احمقانست جای تاسف داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۰ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
اونا به اهدافشون رسیدن که مسموم کردن فضای مجازی بود . الان دخترا اکثرا دارن واسه بالا رفتن فالور دست به کارهای زشت و ناپسند میزنن که با الگو برداری از همین پیج ها بود . ای کاش زودتر این کار انجام میشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۹ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
اینستا باید فیلتر شود تلگرام برای ارتباط کافی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۳ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
دستشون درد نکنه انشاءالله این اقدام موقطی نباشه واین پیگیری ها مداوم باشه چون فساد همه جوره داره جامعه مارو در برمیگیره سیاسی اقتصادی اجتماعی....خداوند رحم به مردم مخصوصا قشر جوانمون بکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۰ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
احسنت باید برخورد قاطع بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۶ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
درود خداوند بر حافظان حریم اخلاقی جامعه خواهشمند است همچنان قدرتمند و قاطعانه تر ادامه دهید اینستاگرام واقعا بنیان اخلاقی خانواده ها را هدف گرفته و قصد فروپاشی نظام خانواده، اخلاقیات و کشاندن جوانان به سمت امور پوچ، بی ارزش و بی بند وباری دارد خدا قوت
خطر فساد شبکه های اجتماعی حتی جوانان روستایی را هم به ابتذال کشانده
لطفا متولیان فکری اساسی کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
این افرادی که همین اولش قضاوت میکنن که باید اعدام کنید اگه به ثمره زندگیشون توجه بشه ,بی مصرف ترین افراد جامعه هستند
Germany
ناشناس
۲۳:۳۶ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
توی همه ی زمینه ها مشکل اول کشور ما نبود فرهنگ هستش.در کنار این مورد دشمنی دشمنان اسلام در کنار بی لیاقتی بعضی مسئولین مملکت نیز وجود داره.بحث مدلینگ و بی حجابی. باید ریشه ای اصلاح بشه یعنی از خانواده و مدرسه.زمانی که دختران و پسران اینقدر بی حیا بشن و خانواده ها اینقدر سست،وضعیت بهتر از این نیست که یه نفر براش سوال پیش بیاد که مگه مدلینگ جرم یا گناهها؟فروشگاههای پوشاک باید محدودیت داشته باشن و خیلی از مانتوها و لباسها رو به فروش نرسونن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۴ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
چقدر دیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۴ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
فرهنگمون داره عوض میشه
(متاسفانه)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۳ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
خوشبختانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
بسیار برخورد خوبی بود ولی هنوز جای برخورد با سایر وجود داره صفحات وجود داره دارن فحشا رو در جامعه اشاعه میدن با این ها نیز باید به شدت برخورد بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
بسیار برخورد خوبی بود ولی هنوز جای برخورد با سایر وجود داره صفحات وجود داره دارن فحشا رو در جامعه اشاعه میدن با این ها نیز باید به شدت برخورد بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
بسیار برخورد خوبی بود ولی هنوز جای برخورد با سایر وجود داره صفحات وجود داره دارن فحشا رو در جامعه اشاعه میدن با این ها نیز باید به شدت برخورد بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
بسیار برخورد خوبی بود ولی هنوز جای برخورد با سایر وجود داره صفحات وجود داره دارن فحشا رو در جامعه اشاعه میدن با این ها نیز باید به شدت برخورد بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
بسیار برخورد خوبی بود ولی هنوز جای برخورد با سایر وجود داره صفحات وجود داره دارن فحشا رو در جامعه اشاعه میدن با این ها نیز باید به شدت برخورد بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
بسیار برخورد خوبی بود ولی هنوز جای برخورد با سایر وجود داره صفحات وجود داره دارن فحشا رو در جامعه اشاعه میدن با این ها نیز باید به شدت برخورد بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۱ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
دستشون درد نکنه.بقیشونم بگیرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۰ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
خدا خیرتون بده که جلوی فاسدها و این میکروبها رو گرفتید اینها که قصد فساد در کشور دارند باید اعدام بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۲ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
یکی یه راه حل بیاره وگرنه فیلتر
یک راه حل:باید بیشتر ازآمریکاییا در این زمینه فعالیت کرد
مثلا اونا نهایت استفاده رو از شبکه اجتماعی میکنن مثل استفاده های اطلاعاتی ، نابود کردن فرهنگ ها و.. مانمیتونیم برااین مساله مهم چندهزارنیرو استخدام کنیم که روز و شب پشت کامپیوتر بعضی چیزارو بسازن وبعضیارو نابودکنن؟
دشمن کی باامید کارشو ادامه میده؟زمانی که جای امید باقی باشه
بابااونا دارن میلیاردی خرج میکنن سازمانهای چندهزارنفری برااین کارادارن.........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۲ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
فیلتر کردن باید از درون باشه از خود فرد این برنامه فیلتر بشه فرداش یکی دیگه یه جاش میاد
باید فرهنگ سازی بشه همین .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
از وقتی که اینستاگرام اومده دخترا بی حیا شدن
مردم جنبه این چیزارو ندارن، لطفا فیلترش کنید از شرش خلاص بشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
فساد داره بیداد میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
دیگه جمع کردنش کار سختیه وفکر نکنم که قابل جمع شدن باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
خدا خیرشون بده .
ولی کاش زودتر اینا رو دستگیر می کردن . خیلی زود تر ... قبل از این که بی بند و باریشون برای خیلیا دیگه عادی بشه و با تموم وجود از همچین آدمایی حمایت کنن . حیف شما هایی که از اینا پیروی و طرفداری می کنین ، چشماتونو کاملا رو به همه چی بستین . پیامبر اکرم ( صلوات الله ) : دوست داشتن هرچیز شما رو نسبت به عیوبش کر و کور می کنه .

متاسفانه خیلی از جوونا هم الان همین طوری شدن ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
به فکر بچه های نوجوان مون باشید که همه ددارند به بلوغ زودرس می رسند. خانواده ها که همیشه نمی تونند بالاسر نوجوون بایستند و نظارت کنند که قطعا اثرات منفی روی اونها میذاره. بچه ها اگر تو خونه هم استفاده نکنند و نبینند دست دوستانشون می بینند. پس لطفا صفحات غیراخلاقی رو فیلتر کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
زنان ومردان اصیل ایرانی باوقارهستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۷ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
بسیار متاسفم که این خانم ها باور ها و دل های صاف خودشون رو چه ارزان از دست میدهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
خوبه
ادامه دهيد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
خدا خیرشان بدهد که این جرسومه های فساد رو جمع میکنند.والا آدم هر جا تو این شبکه ها میره انگار تبدیل به یه مکان خصوصی برا بعضیا شده و همه چیزشون رو در معرض نمایش قرار دادند.انگار که یک شبکه اجتماعی ملک شخصیشونه و هرکاری و هر حرفی که دلشون بخاد میتونن انجام بدن.انگار نه انگار که شبکه اجتماعی یه موجودیت عمومیه و در دسترس عموم مردم اعم از مرد و زن.کوچک و بزرگ و... هستش. شما رو به خدا با قاطعیت با این دزدان برخورد کنید که برای دیگران درس عبرت بشه.
Germany
ناشناس
۲۳:۴۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
نرو ببین
مگه مجبورت کردن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۷ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
حالا علت اینکه تعداد زیادی به این چیزا علاقه دارند چیه؟؟
Iran (Islamic Republic of)
!
۲۲:۴۴ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
آدمو از هرچی منع کنن بیشتر به سمتش کشیده میشه !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
نمیدونم چرا ما از هیچی نمیتونیم درست استفاده كنیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
یعنی چی که اینستا باید فیلتر بشه .هر موقعه چیزی باب میلتون نیست فیلتر فرهنگ سازی کنید نه اینکه صورت مسئله رو پاک کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۵ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
فرهنگ سازی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۶ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
مردم ما جنبه این جور شبکه هارو ندارن فقط منتظرن مورد تهاجم فرهنگی قرار بگیرن .. تو ایران باید گوشی موبایل ،تلگرام ،اینستاگرام همش حذف بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۷ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
زشته مثلا ما مسلمان هستیم زشته این کارها رو نکنید اینستا باید فیلتر بشه
Canada
اسحاق
۲۲:۱۱ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
اگه دوست نداری خب نرو تو اینجور شبکه ها.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۵ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
به نظر من باید از طریق دولت اقدام اساسی بشه
Iran (Islamic Republic of)
ليلللاالتليزايلتلاتلنتبتب
۱۴:۲۸ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
فيلتر بكنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۷ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
خواهشا در مورد حجاب و عفاف به این قاطعیت برخورد کنید , وضعیت در برخی از شهر ها وحشتناک
خواهشا در این بخش حجاب هم نهایت سختگیری را بکنید تا متوجه شویم در یک کشور اسلامی داریم زندگی میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
رسول سمنانی
۱۳:۵۳ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
خواهشاً لطفاً ناموساً ...
مستندی از مشکلات به وجود آمده از بی حجابی رو درست کنید و فقط پدر و مادرهای جدید ببینند ، قدیمی ها رو نمیشه تغییر داد ، جوونها منطقی اند حرف حق رو قبول میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
واکنش مردم همین دو تا بود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
زمانی من مدافع این بود که چرا شبکه های اجتماعی را فیلتر میکنید و... ، فکر میکردم که در عصری هستیم که جوانان بتوانند درست استفاده کنند اما به نظر من تاثیر ایسنتاگرام بر روی جوانان بیشتر از ماهواره است و بسیاری از محدودیت ها را شکسته است، اینستاگرام باعث شده است بیشتر 90 درصد جوانان بخاطر شهرت و... به سمت مدلینگ بروند. قطعا تنها شبکه باید فیلتر شود اینستاگرام است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
زمانی من مدافع این بود که چرا شبکه های اجتماعی را فیلتر میکنید و... ، فکر میکردم که در عصری هستیم که جوانان بتوانند درست استفاده کنند اما به نظر من تاثیر ایسنتاگرام بر روی جوانان بیشتر از ماهواره است و بسیاری از محدودیت ها را شکسته است، اینستاگرام باعث شده است بیشتر 90 درصد جوانان بخاطر شهرت و... به سمت مدلینگ بروند. قطعا تنها شبکه باید فیلتر شود اینستاگرام است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
فقط اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۱ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
مدل ها نقش خیلی مهمی در تغییر رژیم لباس مردم داشتند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۲ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
نفوذ مگه چطوریه ؟؟؟؟؟؟؟؟ اینا وسیله های نفوذ هستند
مگر اینکه فکر کنید اوباما بیاد خودش تبلیغ تغییر فرهنگی رو بده
-
ناشناس
۱۲:۳۵ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
ماشالله به اعتماد به نفست دادا
آخرین اخبار