نخستین گردهمایی مدیران روابط عمومی های ادارات برگزار شد

محل دائمی نمایشگاههای بین الملل جمهوری اسلامی ایران میزبان نخستین گردهمایی مدیران روابط عمومی های ادارات و سازمانهای وزارت صنعت، معدن و تجارت بود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیران ارشد روابط عمومی های ادارات و سازمانهای وابسته به وزارت صنعت ، معدن و تجارت با حضور در تالار اصفهان شرکت سهامی نمایشگاهها درجهت بررسی چگونگی عملکرد این بخش و ایجاد تعامل گسترده در راستای اهداف عالی این وزارتخانه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در ابتدای این جلسه سعادتی پور مشاور مدیر عامل و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران ضمن خوش آمد گویی به حضار خصوصاً گودرزی مشاور وزیر و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت خلاصه ای از دستاوردهای روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران در سال گذشته را ارائه نمود.

در ادامه این جلسه برهانی مدیر برنامه ریزی و اطلاع رسانی طبق روال این جلسات به ارائه گزارش عملکرد شرکت سهامی نمایشگاهها در طول سال 94 با استناد به آمار و ارقام پرداخت.

سپس گودرزی مشاور وزیر و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت ضمن تشکر از سعادتی پور مشاور مدیر عامل و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران به جهت برگزاری شایسته این جلسات گفت: امیدواریم روابط عمومی ادارات دیگر نیز از تجربیات حاصله در روابط عمومی شرکت سهامی نمایشگاهها استفاده نموده و ابزار و امکاناتی که باعث پیشبرد اهداف این بخش گردیده است را مد نظر قرار دهند. وی همچنین از سعادتی پور بعنوان یکی از موفق ترین مدیران این عرصه یاد و تشکر ویژه نمود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار