اهواز؛

راه اندازی دستگاه رادیوگرافیc-arm در بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) شوشتر

سرپرست معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی شوشتر از نصب و راه اندازی دستگاه «سی آرم» برای اولین بار در اتاق عمل بیمارستان خاتم الانبیاء این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، دکتر زیبا هدایتی زاده گفت: در راستای خدمت رسانی هرچه شایسته تر به بیماران و همچنین بهبود کیفیت خدمات درمانی ارائه شده در این بیمارستان این مهم محقق گردید.

وی اظهار کرد: به لطف خدا و با همت و پیگیری مجدانه و در راستای رفاه حال بیماران، اتاق عمل این بیمارستان مجهز به دستگاه رادیوگرافی c-arm شد.

هدایتی زاده بیان داشت: با راه اندازی این دستگاه در بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) شوشتر، تحول عظیمی در اعمال جراحی انجام خواهد گرفت و حدود 80 درصد از عمل های جراحی ارتوپدی و ارولوژی بصورت بسته انجام می شود (یعنی نیاز به عمل جراحی باز نمی باشد) که با این کار میزان عفونت، بستری بیمار و درد بعد از عمل کاسته خواهد شد.

سرپرست معاونت درمان دانشکده اذعان کرد: این دستگاه با امکان کنترل و ارزیابی عملکردی که حین عمل جراحی به پزشک می دهد، ضریب خطا در اعمال جراحی را به حداقل ممکن می رساند و ارتقا کیفیت و افزایش سطح رضایت مندی بيماران را در پی خواهد داشت.

وی اظهار داشت: جهت تامین این دستگاه اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده که 80 درصد آن از طریق هیات امنای ارزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تامین شده است.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.