بندرعباس؛

ستارگان بستانو بر سکوی قهرمانی ایستاد

پرونده دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های استان با کسب عنوان قهرمانی تیم ستارگان بستانو بسته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس، در هفته بیست و دوم و پایانی این پیکارها تیم ستارگان بستانو 3 بر صفر سیبه کوخرد را شکست داد و با کسب ٤٥ امتیاز جام قهرمانی را بالای سر برد.
تیم ستارگان بستانو با تصاحب جام قهرمانی به عنوان نماینده هرمزگان در مسابقات زیر گروه لیگ دسته سه فوتبال کشور هم شرکت خواهد کرد.
در دیگر دیدار مهم این هفته نیز تیم سهیلی جوان قشم با نتیجه پر گل ٥ بر ٢ تیم 13 امتیازی و از پیش سقوط کرده گازال جناح بستک را در هم کوبید و با کسب ٤٢ امتیاز نائب قهرمان شد.
اما تیم خلیج فارس میناب با قبول شکست یک بر صفر مقابل جبل بر شهرو که برای بقا می جنگید با ٤٠ امتیاز به عنوان سومی بسنده کرد.
همچنین تیم های قعرجدولی اتحاد رودان و شهاب سلیمانی میناب هم به تساوی بدون گل رضایت دادند تا نماینده میناب با کسب ٢٢ امتیاز و قرار گرفتن در مکان یازدهم جدول، به لیگ دسته اول سقوط کند.
در سایر بازی ها نیز لمزان بندرلنگه ٣ بر ٢ اروند بندرعباس را شکست داد و شهرداری نوین بندرعباس با نتیجه پرگل ٧ بر یک جنوب برکه دوکا پارسیان را گلباران کرد.
در پایان مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های استان احمد صالحی مهاجم تیم سهیلی جوان قشم با زدن ٢٠ گل، آقای گل این پیکارها شد.
ضمن اینکه جام اخلاق هم به تیم جبل بر شهرو بندرعباس  رسید.
انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.