سنندج؛

برپایی نمایشگاه جمعی از شکسته نویسان با عنوان ' جمع مشتاقان'درسنندج

رییس حوزه هنری کردستان از برپایی نمایشگاه آثار هنرمندان شکسته نستعلیق' جمع مشتاقان' با حضور اساتید برجسته خوشنویسی کشور از امروز یکشنبه به مدت یک هفته در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج خبرداد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،امین مرادی گفت: در این نمایشگاه که با حمایت حوزه هنری دایر می شود، 38 اثر از هنرمندان شکسته نستعلیق کشور از شاگردان استاد مجتبی ملک زاده با حضور این استاد توانمند شکسته نستعلیق کشور و استاد علی شیرازی از اساتید برجسته نستعلیق به مدت یک هفته در معرض دید علاقه مندان گذاشته می شود.

وی افزود: در این نمایشگاه هنرمندانی از نقاط مختلف کشور از جمله استان های فارس، سیستان و بلوچستان، مازندران، قم، قزوین، گیلان، بوشهر، ایلام، خوزستان، سمنان، اردبیل، مرکزی، زنجان و کردستان حضور دارند که به صورت دوره ای در قالب 'جمع مشتاقان' نمایشگاه هایی را در سطح کشور برپا می کنند.
رییس حوزه هنری کردستان بیان کرد: به منظور ارتقا سطح هنرمندان خوشنویس نستعلیق و شکسته نستعلیق استان پس از آیین افتتاح این نمایشگاه، دو کارگاه آموزشی به صورت همزمان به منظور بررسی آثار هنرمندان استان و هنرمندانی از استان های ایلام، کرمانشاه و همدان که به عنوان مهمان آیین افتتاحیه حضور دارند در سینما بهمن سنندج برگزار می شود.

این نمایشگاه از امروز یکشنبه در دو نوبت صبح و عصربه مدت یک هفته درسینما بهمن سنندج، میزبان علاقمندان وبازدیدکنندگان است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.