جلیلی در نطق میان‌دستور:

کشور امروز به عدالت و صداقت نیاز دارد

نماینده مردم مسجدسلیمان گفت: خط تهمت و اغتشاش در کشور در لباس مقدس روحانیت نیز بروز کرده است.

کشور امروز به عدالت و صداقت نیاز داردبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اسماعیل جلیلی نماینده مردم مسجدسلیمان در نطق میان دستور در صحن علنی مجلس اظهار داشت: سال 95 سال مدیریت برنامه‌ای و اجرایی کشور پس از برجام است که فراز و فرودهای بسیاری برای رسیدن به آن طی شده است و حالا مردم منتظرند نتایج ملموس آن را حس کنند.

وی ادامه داد: عملکرد دولت‌های استکباری نشان می‌دهد که آنها همواره به دنبال فرصت‌طلبی و سودجویی هستند، آنها در هر شرایطی به دنبال منافع خود هستند و در این راستا از هر کاری مانند غارت اموال ایران، ممانعت از برقراری ارتباطی بانک‌های جهانی با کشور ما و هم‌چنینی افزایش داشتن ریسک سرمایه‌گذاری در داخل ایران دریغ نمی‌کنند.

جلیلی گفت: با توجه به شرایط مذکور می‌طلبد مسئولین نظام هوشیار باشند تا از منفعت‌طلبی قدرت‌های بزرگ جلوگیری شود.

 وی افزود: ضروری است همه دلسوزان نظام برای بهره‌گیری از فرصت‌ها و رفع موانع در مواجه با نظام بین‌الملل پشتیبان و همراه با سیاست خارجی جمهوری اسلامی و برنامه‌های دولت باشند.

نماینده مردم مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: سردرگمی مدیریت اقتصادی در طول سال‌ها برای دستیابی به مدلی که کشور را از تکانه‌های اقتصادی و فشارهای بین‌المللی رها سازد این تجربه را برای ما ایجاد نموده است که بایستی همه نخبگان، مدیران و فعالان اقتصادی بر سیاست‌ها و مدل اقتصاد مقاومتی متمرکز شوند.

جلیلی با اشاره به تعامل دولت و مجلس گفت: تعامل خوب دولت و مجلس در حاکم شدن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در برنامه‌های یک ساله و 5 ساله توسعه‌ای و قانون‌گذاری نیازمند پشتیبانی و حمایت بخش‌های خصوصی تعاونی نهادهای عمومی و دولتی و همه فعالان اقتصادی است.

وی اظهار داشت: امروز دو جریان در جامعه ما فعال هستند یک جریان که چرخه آن تمرکز بر سلامت و صداقت و چرخه دیگر که متمرکز بر فساد است که چرخه سلامت به حفظ آرمان‌ها و ارزش‌ها و خدمت مردم در تلاش است و جان و مال و آبروی شخصی و سیاسی خود را برای رشد و بالندگی کشور در همه زمینه‌ها فدا می‌کند اما چرخه فساد با تکیه بر ثروت‌های بادآورده رانت‌های کلان، اقتصاد سیاه فعالیت‌های خود را گسترش داده و از ابزار تهمت، دروغ، جنگ برای بازی با آبرو مال و جان دیگران تلاش می‌کند.

نماینده مردم مسجدسلیمان تصریح کرد: اینکه به کدامین چرخه تعلق داشته باشیم امورات شخصی شغلی و سیاسی متفاوتی خواهیم داشت و علی‌رغم تأکییدات و توصیه‌های مقام معظم رهبری و مسئولین دلسوز کشور در مبارزه با این چرخه متأسفانه تا کنون همچنان این چرخان با حرکت شتابان به کار حود ادامه می‌دهد و اهداف خود را دنبال می‌کند.

اسماعیل جلیلی گفت: داشتن تریبون‌های رسمی و  غیررسمی و نفوذ در افراد کشور کار برخورد با آنها سخت کرده است و با وجود بیش از 10 میلیون نفر تحت پوشش سازمان‌های حمایتی و کمیته امداد و به زیستی و 6 میلیون متقاضی کار  که برای زندگی آبرومندانه و شرافتمندانه در تلاش هستند را ببینیم.

وی افزود: امروز انحراف از ارزش‌های نظام و خط رهبری، استفاده سو از جایگاه و مناسب ادامه راه کسانی است که انسجام و یکپارچگی کشور را هدف قرار داده‌اند متأسفانه باید بگویم این خط تهمت و اغتشاش در کشور در لباس مقدس روحانیت نیز بروز کرده است ودر برابر روحانیت انقلابی و عادل قرار گرفته است و این جفای به رهبری است.

نماینده مردم مسجدسلیمان گفت: کشور امروز به شدت به صداقت و عدالت و کارآمدی نیاز دارد.

اسماعیل جلیلی افزود از رئیس جمهور منتخب و وزرا تقاضا دارم که پروژه‌ها  و طرح‌های نیمه‌تمام را به پایان رسانم و موضوع استاندار خوزستان را که چرخه توسعه استان را به حرکت درآورده بود اما با این ضرب‌الاجل برکنار کردن او خسارت جدی‌ای ر ا به مردم و استان وارد کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: صحن علنی ، جلیلی ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار