اهواز؛

اجرای 80 پروژه راه روستایی در خوزستان

در حوزه راه روستایی 80 پروژه با پیشرفت‌های فیزیکی متفاوتی در استان در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مدیر راه روستایی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: پروژه به‌سازی محور روستایی رامشیر به طول 15 کیلومتر با اعتبار 3 میلیارد تومان در حال اجرا است و تاکنون حدود 40 درصد نیز پیشرفت فیزیکی داشته است.

پویا دشتی‌زاده افزود: پروژه به‌سازی و روکش آسفالت محور احمد فداله در دزفول نیز از دیگر پروژه‌ها است که با اعتبار 7 میلیارد تومان در حال اجرا است؛ طول این پروژه 50 کیلومتر و پیشرفت فیزیکی آن به حدود 20 درصد می‌رسد.

دشتی‌زاده تصریح کرد: همچنین پروژه تعریض، روکش آسفالت و بهسازی 8.5 کیلومتر از محور حاجیه در شهرستان دشت‌آزادگان در حال انجام است که حدود 55 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و اعتبار آن 700 میلیون تومان است.

وی عنوان کرد: پروژه آسفالت و تعریض جاده جفال در شادگان نیز به طول 25 کیلومتر در حال اجرا است که اعتبار آن 10 میلیارد تومان و دارای پیشرفت فیزیکی 15 درصد است.

مدیر راه روستایی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان خاطرنشان کرد: پروژه تعریض و روکش آسفالت در محور بوزی – گرگر شادگان به طول 14 کیلومتر و با اعتبار 11 میلیارد تومان در حال انجام است.

انتهاي پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.